وبينار علمي «انديشه صدر» برگزار مي شود – خبرگزاري آنلاين | اخبار ايران و جهان

جامع ترين اخبار ايران و جهان در حوزه لوازم برقي و خانگي را در اين وبگاه مطالعه نماييد

چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۰۳

وبينار علمي «انديشه صدر» برگزار مي شود – خبرگزاري آنلاين | اخبار ايران و جهان

۷ بازديد

به گزارش خبرگزاري آنلاين ، هفتمين جلسه “جلسات انديشه هاي صدار” به مناسبت پنجاه و يكمين سالگرد شهادت آيت الله صدار با موضوع “شهيدصادر” ؛ با حضور پروفسور مهدي گلشني از دانشگاه صنعتي شريف ، وبينار روز سه شنبه ، 13 آوريل ساعت 11:30 صبح برگزار مي شود تا آگاهي از نياز به استعداد ، …

وبينار علمي «انديشه صدر» برگزار مي شود – خبرگزاري آنلاين | اخبار ايران و جهان https://d77.ir/وبينار-علمي-انديشه-صدر-برگزار-مي-شود/ دنياي 77 Mon, 12 Apr 2021 19:49:08 0000 عمومي https://d77.ir/وبينار-علمي-انديشه-صدر-برگزار-مي-شود/ به گزارش خبرگزاري آنلاين ، هفتمين جلسه “جلسات انديشه هاي صدار” به مناسبت پنجاه و يكمين سالگرد شهادت آيت الله صدار با موضوع “شهيدصادر” ؛ با حضور پروفسور مهدي گلشني از دانشگاه صنعتي شريف ، وبينار روز سه شنبه ، 13 آوريل ساعت 11:30 صبح برگزار مي شود تا آگاهي از نياز به استعداد ، …

به گزارش خبرگزاري آنلاين ، هفتمين جلسه “جلسات انديشه هاي صدار” به مناسبت پنجاه و يكمين سالگرد شهادت آيت الله صدار با موضوع “شهيدصادر” ؛ با حضور پروفسور مهدي گلشني از دانشگاه صنعتي شريف ، وبينار روز سه شنبه ، 13 آوريل ساعت 11:30 صبح برگزار مي شود تا آگاهي از نياز به استعداد ، شجاعت ، وسعت و زمان را افزايش دهد.

شهيد صدار ، قاضي ، به عنوان نظريه پرداز انسان شناسي ، ديدگاه هاي متفاوت و جالبي را در مورد جنبه هاي مختلف بشريت توضيح داده است ، كه هر كدام از آنها منجر به يك جنبش عظيم فكري و علمي در جهان اسلام شده است. تكرار و تبليغ انديشه شهيدصدر ، كه توسط فقها و استعدادهاي منحصر به فرد شيعه در ميان دانشمندان و مربيان ، به ويژه جوانان و دانشجويان ارائه شده است ، مي تواند عمق و حوزه علوم انساني و اجتماعي اسلامي را گسترش دهد. از آنجا كه شهيد صدار توانسته است ديدگاهي اسلامي در برابر مفهوم سكولار غربي ارائه دهد ، اين است كه شهيد صدار با تسلط كامل بر اصول و آموزه هاي ديني ، وارد عرصه علم مدرن شده است.

مجموعه وبينار “Sadar Chintadharar” با هدف معرفي زمينه و عمق انديشه شهيد صدار و الهام بخشيدن به جامعه دانشگاهي علوم انساني و اجتماعي براي ورود جدي به مباحث اسلامي ، مقالات علمي و دانشمندان اسلامي برگزار مي شود. انسان.

جلسات “آندصدر” را مي توانيد مستقيماً در صفحه اينستاگرام م Instituteسسه تحقيقات شهيد صدار به آدرس زير پيدا كنيد:

https://www.instagram.com/shahidsadr

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.