قيمت تلويزيون ال جي 65C1 سايز 65 اينچ، اسمارت فوركي

جامع ترين اخبار ايران و جهان در حوزه لوازم برقي و خانگي را در اين وبگاه مطالعه نماييد

جمعه ۰۷ اردیبهشت ۰۳

قيمت تلويزيون ال جي 65C1 سايز 65 اينچ، اسمارت فوركي

۱۳ بازديد

قيمت و مشخصات تلويزيون ال جي 65C1 سايز 65 اينچ هر سال برند ال جي سعي در جلب رضايت مشتريان خود دارد و به همين دليل آنها از بهترين و جديدترين فناوري در ساخت تلويزيون هاي جديد استفاده مي كنند. مدل توليد شده توسط اين شركت در سال 2021 C1 نام دارد كه در اندازه …

قيمت تلويزيون ال جي 65C1 سايز 65 اينچ، اسمارت فوركي https://titr-news.ir/2021/10/قيمت-تلويزيون-ال-جي-65c1-سايز-65-اينچ،-اسمارت/ تيتر نيوز Sun, 10 Oct 2021 09:07:05 0000 اجتماعي اخبار مشاغل استان ها اقتصادي بين الملل عمومي https://www.titr-news.ir/2021/10/قيمت-تلويزيون-ال-جي-65c1-سايز-65-اينچ،-اسمارت/ قيمت و مشخصات تلويزيون ال جي 65C1 سايز 65 اينچ هر سال برند ال جي سعي در جلب رضايت مشتريان خود دارد و به همين دليل آنها از بهترين و جديدترين فناوري در ساخت تلويزيون هاي جديد استفاده مي كنند. مدل توليد شده توسط اين شركت در سال 2021 C1 نام دارد كه در اندازه …

قيمت و مشخصات تلويزيون ال جي 65C1 سايز 65 اينچ

تلويزيون ال جي 65C1

هر سال برند ال جي سعي در جلب رضايت مشتريان خود دارد و به همين دليل آنها از بهترين و جديدترين فناوري در ساخت تلويزيون هاي جديد استفاده مي كنند. مدل توليد شده توسط اين شركت در سال 2021 C1 نام دارد كه در اندازه ها و اشكال مختلف ساخته شده است و در اين قسمت قصد داريم تا تلويزيون ال جي 65C1 بگذاريد عزيزان آنها را در نظر بگيريم و برايمان توضيح دهيم.

تلويزيون ال جي 65C1 به دليل اندازه اي كه دارد ، براي محيط هاي بزرگ بسيار مناسب است و همچنين داراي طراحي متوسطي است و مي توان آن را بر روي ديوار نصب كرد ، به طوري كه تلويزيون مانند يك تصوير زيبا به نظر مي رسد. صفحه تلويزيون 65C1 از فناوري قديمي استفاده مي كند كه به هر پيكسل اجازه مي دهد نور مورد نياز را به طور مستقل تامين كند ، كه باعث مي شود تصاوير ارسال شده به محصول داراي كيفيت بسيار بالايي باشند.

كيفيت تصوير توليد شده توسط اين تلويزيون 4K است. براي پردازش بهتر تصوير ، اين تلويزيون از پردازنده بسيار قدرتمندي استفاده كرده است كه با استفاده از الگوريتم هاي مختلف مي تواند به بهبود كيفيت تصوير و حتي صداي تلويزيون كمك كند.

اگر نگاه كنيد خريد تلويزيون 2021 شما و مي خواهيد جديدترين مدلهاي همه شركت هاي بزرگ مانند سامسونگ ، ال جي ، Hisense ، شيائومي و سوني را با هم ببينيد. قسمت هاي تلويزيوني و دسته بندي هاي تلويزيوني 2021 را از طريق منوي موجود در سايت مشاهده كنيد.

در مورد كيفيت صداي اين مدل ، مي توان اشاره كرد كه صدا را در يك راه حل خوب به شنونده منتقل مي كند و براي دستيابي به اين هدف ، 40 وات قدرت صدا در محصول استفاده شده است. WebOs يكي از محبوب ترين سيستم عامل ها در سيستم عامل هاي مختلف تلويزيون است. تلويزيون 65C1 از اين سيستم عامل به عنوان سروري استفاده مي كند كه مي تواند عملكرد دلپذيري را براي بيننده فراهم كند.

تلويزيون ال جي 65C1 از ويژگي جستجوي صوتي استفاده مي كند ، با اين حال ، كاربران مي توانند از صدا براي ارسال دستورات مورد نظر به تلويزيون استفاده كنند. براي اتصال دستگاه هاي خارجي به تلويزيون ، از پورت هاي مختلف مانند پورت HDMI و USB استفاده شد.

طراحي منحصر به فرد براي تلويزيون LG 65C1

قيمت و خريد تلويزيون 65 اينچي ال جي 65 اينچي قديمي 65 اينچي

تلويزيون ال جي داراي طراحي زيبا و منحصر به فرد است. طراحي زيبا اين تلويزيون هنگام تماشاي فيلم ها يا برنامه هاي مورد علاقه شما چشم انداز بيشتري به شما مي دهد. تلويزيون ال جي داراي ويژگي گالري هنر است كه هنگام مرگ تلويزيون را خاموش مي كند. مي توانيد آن را به يك طرح زيبا تبديل كنيد و خانه خود را شبيه يك موزه زيبا كنيد.

تلويزيون ال جي 65C1 به دليل ضخامت كم ، براي نصب روي ديوار ايده آل است و فقط مي توانيد براكت را روي يك تلويزيون واحد به ديوار نصب كنيد و دكوراسيون خاصي براي خانه خود ايجاد كنيد. همچنين ، تلويزيون ال جي داراي پايه اي در وسط است كه قدرت آن را افزايش مي دهد و مي توانيد تلويزيون را بدون هيچ نگراني روي ميز بگذاريد و از تماشاي آن لذت ببريد.

كيفيت تصوير در تلويزيون LG 65C1 2021

توضيحات و بررسي دقيق تلويزيون 65 اينچي LG 65C1

تفاوت اصلي بين تلويزيون LED سنتي و تلويزيون C1 استفاده از فناوري قديمي در ساخت صفحه است. در واقع ، مي توان گفت كه تلويزيون 65C1 ال جي از فناوري قديمي براي ساختن صفحه نمايش با كيفيت تصوير بهتر از تلويزيون هاي معمولي LED استفاده كرده است. با استفاده از اين فناوري ، هر پيكسل مي تواند نور مورد نياز خود را به تنهايي تامين كرده و در صورت نياز به طور مستقل آن را روشن و خاموش كند.

اين برنامه باعث مي شود تصاوير ارسال شده به كاربر روشن تر شود و تصاوير بيشتر شبيه به ماهيت واقعي آنها باشد. كيفيت تصوير توليد شده توسط اين تلويزيون 4K است و همچنين تلويزيون LG 65C1 داراي وضوح تصوير 2160 x 3840 پيكسل است كه اين پيكسل قادر است جزئيات تصوير را در جزئيات تصوير ارائه دهد.

براي بهبود فضاي داخلي تصوير ، از فناوري HDR استفاده شده است كه از فرمت هاي HLG ، HDR10 PRO و Dolby Vision IQ پشتيباني مي كند. پشتيباني از فرمت HLG رنگ مورد استفاده در تصوير را بهبود مي بخشد و در نتيجه تصوير جذاب تري از محصول ايجاد مي شود.

براي كساني كه به فيلم ها و سريال ها علاقه مند هستند ، طراحي جذاب FilmMaker در اين تلويزيون گنجانده شده است ، كه باعث مي شود تصاوير دقيقاً همانطور كه فيلمساز در نظر گرفته است به دست مخاطبان برسد. تلويزيون LG 65C1 از فناوري Wide Views Angle استفاده مي كند كه به كاربر اجازه مي دهد خروجي صفحه را از هر زاويه و زاويه تلويزيون بدون آسيب رساندن به وضوح و كيفيت تصوير مشاهده كند.

براي اينكه اين تلويزيون رنگ بسيار بيشتري را نمايش دهد ، از قابليت هاي Perfect Color و Billion Rich Color استفاده مي كند كه مي تواند براي نمايش حداكثر يك ميليون رنگ در تلويزيون استفاده شود. اين مدل از ويژگي Perfect Color براي نشان دادن رنگ مشكي به صورت تميز و عميق استفاده كرد.

قابليت هاي هوشمند با تلويزيون 65 اينچي LG C1

قيمت و خريد تلويزيون 65 اينچي قديمي LG C1

تلويزيون 65 اينچي سري C1 ال جي ويژگي هاي هوشمند زيادي براي كاربران خود دارد. اين تلويزيون داراي فناوري Next Picks است كه با توجه به سليقه بيننده گزينه هاي داخلي بعدي را به شما نشان مي دهد. يكي از ويژگي هاي اين تلويزيون Sport Alert است كه زمان شروع يا پايان يك رويداد مهم ورزشي را به شما نشان مي دهد ، حتي اگر در داخل ظاهر يكساني نداشته باشيد به شما هشدار نمي دهد كه چه اتفاقي مي افتد. ارزش در بازي به

اين تلويزيون داراي فناوري اطلاعات صوتي هوشمند است كه به شما امكان مي دهد دستوراتي را به تلويزيون خود بدهيد و از طريق صداي هوشمند خود به مكان تلويزيون دسترسي پيدا كنيد. تلويزيون ال جي داراي چهار درگاه HDMI و سه درگاه USB است. مي توانيد دستگاه هاي خارجي خود را از طريق Wi -Fi و بلوتوث به تلويزيون متصل كرده و از تماشاي آن لذت ببريد. همچنين مي توانيد ساير لوازم خانگي هوشمند را از طريق تلويزيون خود از طريق اينترنت اشياء و هوش مصنوعي LG ThinQ مديريت كنيد.

پردازنده 65 اينچي تلويزيون هوشمند LG C1

توضيحات و بررسي دقيق تلويزيون 65 اينچي LG C1

مي توان گفت كه با تلويزيون هاي پيشرفته و با كيفيت بالا كه توليد مي شد ، بايد پردازنده بسيار قدرتمندي براي بهبود تصوير و كيفيت تلويزيون توسعه داده مي شد. استفاده از فيلترها نه تنها بر كيفيت تصوير و صدا تأثير مي گذارد ، بلكه متمايز بودن تصوير و رنگ بندي قابل نمايش در تلويزيون را نيز تحت تأثير قرار مي دهد و باعث بهبود بيشتر آن مي شود.

تلويزيون LG 65C1 از پردازنده تصوير α9 Gen4 AI 4K استفاده مي كند كه از الگوريتم هاي مختلف مانند تجزيه و تحليل عمق و همچنين هوش مصنوعي داخلي براي بهبود بيشتر جنبه هاي تلويزيون استفاده مي كند.

يكي از جالب ترين عملكردهاي مورد استفاده در اين تلويزيون 4K Upscaler و AI Upscaling است. اين ويژگي كيفيت تصوير را بهبود مي بخشد و عملكرد اصلي آن اين است كه اگر كيفيت تصوير دريافتي از منبع پايين و غير ضروري باشد ، با استفاده از اين ويژگي كيفيت بهتر مي شود ‘تصاوير با كيفيت 4K و تصاوير تلفن همراه در اختيار كاربر قرار مي گيرد بالاترين وضوح و كاربر نگران كيفيت پايين تصوير نباشد.

با استفاده از فناوري تقويت چهره ، چهره افراد در تلويزيون ديده مي شود و به طور طبيعي تر در تلويزيون نشان داده مي شود. تلويزيون ال جي 65C1 داراي سنسور داخلي است كه مي تواند ميزان نور محيط را تشخيص دهد. روشنايي صفحه نمايش با توجه به ميزان نور محيط تنظيم مي شود كه به AI Brightness Control معروف است.

تلويزيون 43 اينچي ال جي 43UT661 اين يكي از بهترين مدل هاي LG است كه اين مدل را در اندازه (43 اينچ ، 49 اينچ ، 55 اينچ و 65 اينچ) توليد كرده است و مي توانيد بهترين اندازه را براي استفاده انتخاب كنيد.

كيفيت صدا در تلويزيون LG 65C1

قيمت و خريد تلويزيون 65C1

تلويزيون ال جي صداي خوب و با كيفيتي دارد. اين تلويزيون داراي دو سيستم صوتي و يك كانال خروجي 40 وات است كه صدايي قوي به شما مي دهد. يكي از ويژگي هاي اين تلويزيون Dolby Atmos است كه صداهاي اطراف شما و سينما را براي شما پخش مي كند.

تلويزيون ال جي داراي فناوري Bluetooth Surround Ready است كه به شما امكان مي دهد دو بلندگوي خارجي را از طريق بلوتوث به تلويزيون متصل كرده و صداي تلويزيون را تقويت كنيد. اين تلويزيون از بلندگوهاي WiSA پشتيباني مي كند و به شما امكان مي دهد بلندگوها را به صورت بي سيم متصل كنيد. تلويزيون ال جي همچنين كيفيت صداي تلويزيون شما را با Dolby Digital بهبود مي بخشد و مي توانيد از تماشاي برنامه ها يا فيلم هاي مورد نظر خود لذت ببريد.

اين تلويزيون داراي فناوري Clear Voice Pro است كه تا حد امكان نويز اضافي صدا را كاهش داده و روشنايي صداي پخش شده را افزايش مي دهد. لطفا تلويزيون ال جي 65C1 اين دستگاه داراي AI Sound Pro است كه صدا را با توجه به محتواي پخش شده تنظيم مي كند و بينندگان را از تماشاي تلويزيون بيشتر لذت مي برد.

منبع : قيمت تلويزيون ال جي 65C1 سايز 65 اينچ، اسمارت فوركي

منبع :دوزين كالا مرجع فروش تلويزيون
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.