قيمت تلويزيون سامسونگ 58AU7100 سايز 85 اينج اسمارت

جامع ترين اخبار ايران و جهان در حوزه لوازم برقي و خانگي را در اين وبگاه مطالعه نماييد

یکشنبه ۰۲ اردیبهشت ۰۳

قيمت تلويزيون سامسونگ 58AU7100 سايز 85 اينج اسمارت

۹ بازديد

معرفي و توضيحات تلويزيون سامسونگ 58AU7100 ، اندازه 58 اينچ سامسونگ يكي از برترين و پيشرفته ترين برندها در زمينه محصولات خانگي به ويژه تلويزيون هاي هوشمند است و طراحان و متخصصان اين شركت ، هر ساله ، از جديدترين فناوري و جديدترين فناوري و متناسب با سليقه كاربران ، جديد استفاده مي كنند. تلويزيون …

قيمت تلويزيون سامسونگ 58AU7100 سايز 85 اينج اسمارت https://titr-news.ir/2021/10/قيمت-تلويزيون-سامسونگ-58au7100-سايز-85-اينج-اسم/ تيتر نيوز Tue, 12 Oct 2021 01:24:32 0000 اجتماعي اخبار مشاغل استان ها اقتصادي بين الملل عمومي https://www.titr-news.ir/2021/10/قيمت-تلويزيون-سامسونگ-58au7100-سايز-85-اينج-اسم/ معرفي و توضيحات تلويزيون سامسونگ 58AU7100 ، اندازه 58 اينچ سامسونگ يكي از برترين و پيشرفته ترين برندها در زمينه محصولات خانگي به ويژه تلويزيون هاي هوشمند است و طراحان و متخصصان اين شركت ، هر ساله ، از جديدترين فناوري و جديدترين فناوري و متناسب با سليقه كاربران ، جديد استفاده مي كنند. تلويزيون …

معرفي و توضيحات تلويزيون سامسونگ 58AU7100 ، اندازه 58 اينچ

تلويزيون سامسونگ 43AU7100

سامسونگ يكي از برترين و پيشرفته ترين برندها در زمينه محصولات خانگي به ويژه تلويزيون هاي هوشمند است و طراحان و متخصصان اين شركت ، هر ساله ، از جديدترين فناوري و جديدترين فناوري و متناسب با سليقه كاربران ، جديد استفاده مي كنند. تلويزيون براي ارائه بازار جهاني يكي از مدل هاي توليد شده توسط اين شركت در سال 2021 تلويزيون سامسونگ 58AU7100 ديا

اگر نگاه كنيد خريد تلويزيون 2021 شما و مي خواهيد جديدترين مدلهاي همه شركت هاي بزرگ مانند سامسونگ ، ال جي ، Hisense ، شيائومي و سوني را با هم ببينيد. قسمت هاي تلويزيوني 2021 و دسته بندي هاي تلويزيوني را از طريق منوي موجود در سايت مشاهده كنيد.

مدل AU7100 است. در واقع اين سري در 5 اندازه مختلف ساخته شده است و در اين قسمت قصد داريم 58 سايز اين مدل محبوب را توضيح دهيم. تلويزيون سامسونگ 58AU7100 از فناوري صفحه نمايش كريستال براي ارائه كيفيت تصوير بالاتر از تلويزيون هاي LED استاندارد استفاده مي كند.

همچنين كيفيت تصوير خروجي اين تلويزيون 4K است كه مي تواند تصاوير عميقي را در اختيار بينندگان قرار دهد. براي پردازش تصاوير موجود در اين محصول ، از پردازنده كريستالي بسيار قدرتمندي استفاده شده است كه تصاوير را با توجه به شكل آنها مورد تجزيه و تحليل قرار مي دهد و آنها را در محصول حاصله براي بهبود كيفيت تصوير نمايش مي دهد.

مجموعه تلويزيوني 58 اينچي سامسونگ AU7100 از سيستم صوتي دو كاناله استفاده مي كند و با يك راه حل سازگار صدا را براي شنونده ارسال مي كند. اين تلويزيون داراي دستگاه تلفن همراه نيز مي باشد و كاربر مي تواند به راحتي عملكرد دلخواه را از طريق صدا بر روي تلويزيون انجام دهد. اين مدل براي رابط كاربري نيز از سيستم عامل اختصاصي Tizen استفاده مي كند كه ويژگي هاي متنوعي را در اختيار كاربر قرار مي دهد.

طراحي اين تلويزيون به راحتي با دكوراسيون داخلي مطابقت دارد و مي تواند بر روي ديوار نيز نصب شود. از پورت هايي مانند پورت USB و HDMI براي اتصال ساير دستگاه هاي خارجي به تلويزيون نيز استفاده مي شود.

كيفيت تصوير در تلويزيون سامسونگ 58AU7100

شرح و بررسي دقيق تلويزيون 58 اينچي 58AU7100

يكي از بزرگترين تفاوت ها با تلويزيون هاي LED معمولي تلويزيون سامسونگ 58AU7100 آنها در تلويزيون هاي سري AU7100 از فناوري شفاف استفاده مي كنند. در واقع مي توان گفت استفاده از اين فناوري باعث مي شود تصوير ارائه شده به كاربر در نشريه روشنايي بيشتري داشته باشد و تصوير با جذابيت و وضوح بيشتري به مخاطب منتقل شود.

كيفيت تصوير خروجي در تلويزيون 4K است و اين محصول همچنين داراي وضوح تصوير 2160 x 3840 پيكسل است كه از اين پيكسل مي توان جزئيات زياد و تصاوير زيادي را ارائه داد. براي افزايش فضاي داخلي تصوير ، از فناوري HDR در اين تلويزيون استفاده شده است كه از هر دو فرمت HLG و HDR10 پشتيباني مي كند.

در واقع ، در ارتباط با فناوري HDR ، مي توان اشاره كرد كه تأثير مهمي بر عناصري مانند كنتراست تصوير يا پالت رنگي كه مي توان در تلويزيون نمايش داد ، وجود دارد و در نتيجه تصوير روي تلويزيون نمايش داده مي شود. همان تصوير. يك تصوير واقعي ايجاد كنيد. يكي از شاخص هايي كه باعث مي شود كيفيت تصوير به طرز باورنكردني رشد كند و تصاوير براي مخاطب جذابتر باشد.

نمودار رنگ را مي توان در تلويزيون نمايش داد و هرچه طيف بيشتر پخش شود ، كاربر بيشتر تصوير را مي بيند. بدين منظور ، تلويزيون سامسونگ 58AU7100 از فناوري Pure Color استفاده مي كند كه مي تواند چندين رنگ را روي تلويزيون نمايش دهد. همچنين از فناوري UHD Dimming براي افزايش روشنايي و روشنايي صفحه استفاده مي شود.

طراحي زيبا از تلويزيون سامسونگ 58AU7100 2021

قيمت و خريد تلويزيون 58 اينچي سامسونگ AU7100

تلويزيون سامسونگ 58AU7100 طراحي زيبا و كاربردي دارد كه زيبايي تلويزيون را افزايش مي دهد. با استفاده از اين تلويزيون ، با قرار دادن پايه ها در دو طرف تلويزيون ، مي توانيد تلويزيون را بدون تكان دادن روي ميز بگذاريد و از تماشاي فضاي داخلي مورد نظر خود لذت ببريد. داراي ضخامت نازك و حاشيه هاي باريك است كه مانع از حواس پرتي هنگام تماشاي برنامه ها يا فيلم هاي مورد علاقه خود مي شويد ، ديد بيشتري به شما مي دهد و براي نصب روي ديوار بسيار مناسب است.

طراحي زيبا محصولات سامسونگ موضوع اصلي است ، تلويزيون 55 اينچي سامسونگ 55Q8F اين يكي از محصولاتي است كه زيبايي و ظرافت را با هم تركيب مي كند.

قابليت تلويزيون هوشمند 58 اينچي سامسونگ AU7100

توضيحات و بررسي دقيق تلويزيون 58 اينچي سامسونگ AU7100

تلويزيون سري 58 اينچي سامسونگ AU7100 ويژگي هاي هوشمند زيادي را در اختيار كاربران خود قرار مي دهد. اين تلويزيون داراي سيستم عامل Tizen است كه دسترسي به آن از طريق منو بسيار آسان است. اين تلويزيون داراي 1 درگاه USB و 3 درگاه HDMI است. با استفاده از اين Wi-Fi و بلوتوث ، مي توانيد دستگاه هاي خارجي خود مانند لپ تاپ ، بلوتوث و تلفن هاي رده بالا را به تلويزيون متصل كرده و برنامه ها را تماشا كنيد. يا فيلم مورد علاقه خود را روي صفحه بزرگتر مشاهده كنيد. به

يكي از عملكردهاي جذاب اين تلويزيون Smart چيزي است كه به شما اجازه مي دهد ساير دستگاه هاي سامسونگ را از طريق صفحه تلويزيون كنترل كرده و تنظيمات خاصي را تنظيم كنيد. فناوري ديگري كه در اين تلويزيون استفاده مي شود Samsung TV Plus است. مي توانيد از بازي ها و برنامه ها در تلويزيون بدون نصب يا اتصال دستگاه هاي خارجي لذت ببريد.

همچنين مي توانيد با افزودن يك مرورگر وب داخلي ، وب را مرور كنيد. همچنين ، با استفاده از رايانه شخصي با صفحه تلويزيون ، مي توانيد به رايانه از راه دور خود دسترسي داشته باشيد و كارهاي خود را انجام دهيد.

پردازنده تلويزيون هوشمند سامسونگ 58AU7100

تلويزيون هوشمند سامسونگ 58AU7100

تلويزيون هايي كه از پردازنده جداگانه اي براي پردازش تصاوير خود استفاده مي كنند ، اين مزيت را دارند كه تصوير و كيفيت بهتري نسبت به تلويزيون هاي بدون پردازنده دارند. خوشبختانه تلويزيون AU7100 سامسونگ 58 اينچي از پردازنده كريستالي بسيار قدرتمندي با نام Crystal Processor 4K استفاده مي كند كه مي تواند كيفيت بسياري از اجزاي تلويزيون را بهبود بخشد.

اگر كيفيت بدست آمده از منبع پايين و مناسب نباشد ، با استفاده از ويژگي اي به نام 4k Upscaling ، كيفيت اين تصاوير با كيفيت 4K ارائه مي شود و كاربر تصاوير با كيفيت بالا و بالاترين سطح خروجي را دريافت مي كند. همچنين ، براي بهبود محتواي صوتي ، از برنامه اي به نام Adaptive Sound در تلويزيون Samsung 58AU7100 استفاده شد.

عملكرد اين ويژگي تشخيص كبد و نوع پخش كننده روي صفحه تلويزيون و تطبيق خودكار صداي پخش شده در تلويزيون با آن صفحه است. اگر تصويري كه در تلويزيون پخش مي شود داراي كنتراست پاييني است ، با استفاده از فناوري Contrast Enhancer ، قسمتي از تصوير كه كنتراست پاييني دارد بهبود مي يابد و تصاوير با حداكثر وضوح و كنتراست ممكن نمايش داده مي شوند. مخاطب قرار گرفت.

كيفيت صدا در تلويزيون سامسونگ 58AU7100

قيمت و خريد تلويزيون 58AU7100

در حالي كه تلويزيون داراي بالاترين كيفيت تصوير است اما كيفيت صداي معمولي را ندارد ، اين محصول نمي تواند مشتري را متقاعد به خريد كند و در واقع كيفيت صدا به همان اندازه كيفيت صدا اهميت دارد. تصاوير و براي آن ، توسعه دهنده تلويزيون سامسونگ 58AU7100 سعي كرده است از جديدترين و بهترين تكنولوژي براي بهبود محتواي صوتي اين محصول استفاده كند.

اين تلويزيون داراي دو بلندگو است كه هر كدام مي توانند 10 وات برق از خروجي توليد كنند و همچنين سيستم صوتي اين تلويزيون دو كاناله است كه با تركيب اين دو جزء كه كيفيت صداي اين تلويزيون يك راه حل خوبي است و صدا را به خوبي به مخاطب منتقل مي كند.

اگر نياز داريد صداي تلويزيون خود را افزايش دهيد ، مي توانيد لوله يا سيستم صوتي بخريد كه اگر اين اتفاق بيفتد تلويزيون سامسونگ 58AU7100 از دستگاهي به نام Q-Symphony استفاده مي شود و وظيفه اصلي آن تطبيق صداي منتقل شده با تلويزيون و سيستم هاي صوتي است. يكي از مهمترين فرمت هاي مورد استفاده در اين مدل Dolby Digital Plus نام دارد.

منبع : قيمت تلويزيون سامسونگ 58AU7100 سايز 85 اينج اسمارت

منبع :دوزين كالا مرجع فروش تلويزيون
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.