قيمت تلويزيون ال جي 43UP7550 سايز 43 اينچ با صفحه نمايش 4K

جامع ترين اخبار ايران و جهان در حوزه لوازم برقي و خانگي را در اين وبگاه مطالعه نماييد

جمعه ۰۷ اردیبهشت ۰۳

قيمت تلويزيون ال جي 43UP7550 سايز 43 اينچ با صفحه نمايش 4K

۱۴ بازديد

قيمت و مشخصات تلويزيون ال جي 43UP7550 سايز 43 اينچ LG مدتهاست در توليد محصولات خانگي ، به ويژه تلويزيون هاي هوشمند ، مشاركت دارد و تلويزيون هاي اين شركت در سراسر جهان محبوب هستند. يكي از مدل هاي توليد شده توسط اين شركت در سال 2021 تلويزيون ال جي 43UP7550 در اندازه هاي مختلف …

قيمت تلويزيون ال جي 43UP7550 سايز 43 اينچ با صفحه نمايش 4K https://titr-news.ir/2021/10/قيمت-تلويزيون-ال-جي-43up7550-سايز-43-اينچ-با-صفحه/ تيتر نيوز Mon, 11 Oct 2021 17:21:58 0000 اجتماعي اخبار مشاغل استان ها اقتصادي بين الملل عمومي https://mail.titr-news.ir/2021/10/قيمت-تلويزيون-ال-جي-43up7550-سايز-43-اينچ-با-صفحه/ قيمت و مشخصات تلويزيون ال جي 43UP7550 سايز 43 اينچ LG مدتهاست در توليد محصولات خانگي ، به ويژه تلويزيون هاي هوشمند ، مشاركت دارد و تلويزيون هاي اين شركت در سراسر جهان محبوب هستند. يكي از مدل هاي توليد شده توسط اين شركت در سال 2021 تلويزيون ال جي 43UP7550 در اندازه هاي مختلف …

قيمت و مشخصات تلويزيون ال جي 43UP7550 سايز 43 اينچ

تلويزيون 43 اينچي LG 43UP7550

LG مدتهاست در توليد محصولات خانگي ، به ويژه تلويزيون هاي هوشمند ، مشاركت دارد و تلويزيون هاي اين شركت در سراسر جهان محبوب هستند. يكي از مدل هاي توليد شده توسط اين شركت در سال 2021 تلويزيون ال جي 43UP7550 در اندازه هاي مختلف با توجه به نياز كاربران مختلف سفارشي مي شود.

در اين قسمت ، ما نگاهي به اندازه 43 اينچي اين تلويزيون كه 43UP7550 كوتاه نام دارد مي اندازيم و عزيزان آن را براي ما توضيح مي دهيم. اين تلويزيون در رديف تلويزيون هاي ارزان قيمت بازار قرار دارد كه براي استفاده ساده و همچنين طرفداران فيلم و سريال انتخاب خوبي است.

البته نبايد ناديده بگيريم كه اين تلويزيون داراي حالت هتل نيز مي باشد كه استفاده از اين محصول را در مراكز تجاري و هتل ها بسيار راحت كرده است. صفحه نمايش اين تلويزيون به شكل LED است و همچنين كيفيت تصوير خروجي 4K است كه كيفيت تصوير بالايي را به بيننده مي بخشد.

اگر به دنبال خريد تلويزيون 2021 هستيد و مي خواهيد جديدترين مدلهاي همه شركت هاي بزرگ مانند سامسونگ ، ال جي ، Hisense ، شيائومي و سوني را با هم ببينيد ، بخش تلويزيون و دسته تلويزيون 2021 را از طريق منوي زير در سايت مشاهده كنيد.

در مورد كيفيت صداي تلويزيون ال جي 43UP7550 ، مي توانيم توجه داشته باشيم كه صدا را با وضوح بسيار خوبي به شنونده منتقل مي كند كه در اين مدل از توان 20 وات استفاده كرده است.

سيستم عامل WebOs نيز براي رابط كاربري استفاده مي شود كه مي تواند مجموعه اي از ويژگي هاي جذاب را در اختيار كاربر قرار دهد. براي بهبود كيفيت تصوير ، از اين مدل استفاده شده است كه با استفاده از الگوريتم هاي مختلف مي تواند به بهبود كيفيت تصوير تا حد ممكن كمك كند. تلويزيون 43 اينچي LG UP7550 همچنين از IoT پشتيباني مي كند كه به شما امكان مي دهد ساير دستگاه هاي خانگي را در نظر داشته باشيد.

طراحي زيبا بر روي تلويزيون ال جي 43UP7550

قيمت و خريد تلويزيون 43 اينچي ال جي 43UP7550

تلويزيون ال جي 43UP7550 طراحي زيبا و كاربردي دارد كه توجه افراد زيادي را به خود جلب كرده است. اين تلويزيون با ضخامت نازك و لبه هاي باريك مانع از توجه شما در حين تماشاي فضاي داخلي مورد علاقه شما مي شود و فضاي بيشتري براي تماشاي آن به شما مي دهد. اين براي نصب ديوار مناسب است. پايه اين تلويزيون در دو طرف آن ساخته شده است كه باعث افزايش استحكام تلويزيون مي شود و مي توانيد تلويزيون را بدون هيچ لرزش اضافي روي ميز قرار دهيد و از تماشاي آن لذت ببريد.

كيفيت تصوير در تلويزيون 2021 LG 43UP7550

توضيحات و بررسي دقيق تلويزيون 43 اينچي LG 43UP7550

كيفيت تصوير يكي از مهمترين عوامل در تلويزيون است ، به همين دليل است كه طراحان و توليدكنندگان مختلف تلويزيون توجه خود را به اين جنبه متمركز مي كنند. تلويزيون ال جي 43UP7550 از صفحه نمايش LED روي صفحه استفاده مي كند و كيفيت تصوير عالي 4K دارد. اين كيفيت تصوير مي تواند جزئيات بيشتري در مورد محصول به بيننده بدهد.

از فناوري HDR براي افزايش كيفيت تصوير اين محصول استفاده مي شود كه از هر دو فرمت HDR10 PRO و HLG پشتيباني مي كند. در حقيقت ، مي توان گفت كه استفاده از فناوري HDR مي تواند به بهبود كنتراست تصوير و همچنين كنتراست رنگي كه در تلويزيون نمايش داده مي شود ، كمك كند. اين مدل از فناوري Direcr LED براي روشنايي خود استفاده مي كند و از فناوري LG Local Contrast براي بهبود كنتراست تصوير استفاده مي كند.

رزولوشن تلويزيون ال جي 3840×2160 پيكسل است. همچنين از فناوري افزايش تصوير براي ارائه تصاوير با كيفيت بهتر و بدون نويز استفاده شده است. براي كساني كه به فيلم ها و سريال ها علاقه مند هستند ، يك فيلم ساز خوب نيز وجود دارد كه تصاويري را براي مخاطبان ارسال مي كند كه كاملاً با آنچه فيلمساز قصد دارد مطابقت دارد.

اين تلويزيون همچنين مي تواند زاويه ديد افقي بسيار خوبي را در اختيار كاربر قرار دهد به اين معنا كه كاربر بدون از دست دادن وضوح و كيفيت تصوير در موقعيت و زاويه تلويزيون قرار مي گيرد ، نتيجه اين است كه روي صفحه قابل مشاهده است.

پردازنده 43 اينچي تلويزيون LG UP7550 قدرتمند

قيمت و خريد تلويزيون ال جي UP7550 43 اينچ

اين يكي از مزاياي بسيار خوب است تلويزيون ال جي 43UP7550 براي بهبود كيفيت تصوير و صدا در تلويزيون خود از پردازنده جداگانه استفاده كنيد. در واقع پردازنده مورد استفاده در اين تلويزيون مي تواند با استفاده از الگوريتم هايي مانند يادگيري عميق و همچنين هوش منحصر به فرد تعبيه شده در آن ، جنبه هاي زيادي از تلويزيون را تا حد زيادي بهبود بخشد.

پردازنده مورد استفاده در تلويزيون ال جي 43UP7550 با نام a5 AI 4K Processor شناخته مي شود كه تصوير را در هر فريم فيلتر مي كند و حتي رنگ و كنتراست تصاوير داخل را بهبود مي بخشد. يكي از تكنيك هايي كه براي بهبود فضاي داخلي تصوير از طريق اين پردازش به كار گرفته شده است ، 4K Upscaling نام دارد و عملكرد آن در صورتي است كه تصوير بدست آمده از منبع با كيفيت پايين و غير ضروري باشد ، با استفاده از اين ويژگي ، تصوير 4K كيفيت بهبود يافته است و در نتيجه كاربر هميشه تصاوير را با بالاترين كيفيت و وضوح ممكن مشاهده مي كند.

اين پردازنده علاوه بر تاثير بر كيفيت تصوير ، بر كيفيت تلويزيون نيز تأثير مي گذارد و به كاربران اين امكان را مي دهد تا تجربه سينمايي بهتري داشته باشند و از تماشاي برنامه هاي مورد نظر خود دوبار لذت ببرند. AI Brightness Control يكي ديگر از عناصري است كه در اين تلويزيون استفاده شده است و عملكرد آن تشخيص خودكار و خودكار شرايط محيط و ميزان روشنايي صفحه از طريق صفحه است. استفاده از سنسور داخلي. صفحه نمايش را بر اين اساس تنظيم مي كند.

كيفيت صدا در تلويزيون LG UP7550 اندازه 43 اينچ

شرح و بررسي دقيق LG UP7550 سايز 43 اينچ

تلويزيون هاي ال جي مصرف برق بالايي دارند. اين تلويزيون داراي سيستم صوتي دوگانه و دو كانال و توان خروجي 20 وات است. اين تلويزيون داراي فناوري Bluetooth Surround Ready است كه به شما امكان مي دهد دو بلندگوي بلوتوث را همزمان به تلويزيون و مصرف برق متصل كنيد. يكي از عملكردهاي جالب تلويزيون LG AI Acoustic Tuning است كه بسته به محيطي كه در آن صدا را تصحيح مي كند. تلويزيون واقع شده است

فناوري ديگر در تلويزيون ال جي AI Sound است كه صدا را با توجه به محتواي پخش شده تنظيم مي كند و صداي خوبي به شما مي دهد. اين صدا را بيشتر بهبود مي بخشد و مي توانيد از صداي خوب لذت ببريد.

عملكرد واضح در تلويزيون ال جي 43UP7550

قيمت و خريد تلويزيون تلويزيون 43UP7550

تلويزيون ال جي 43UP7550 داراي ويژگي هاي هوشمند زيادي براي كاربران خود است. اين تلويزيون داراي سيستم عامل Webos است. يكي از ويژگي هاي اين تلويزيون Sport Alert يا كمپين ورزشي است كه رويدادها را فراموش مي كند. ورزش هاي مهم نگران نباشيد ، حتي اگر جاي ديگري را جستجو كنيد ، رويدادهاي مهم بازي در قالب اعلاميه هاي تلويزيوني به شما نشان داده مي شود.

همچنين تلويزيون ال جي 43UP7550 به آن ThinQ AI اضافه شده است كه كارهاي زيادي را در زمينه مشاهده تلويزيون انجام مي دهد. اين تلويزيون داراي 2 درگاه HDMI و 1 درگاه USB است. همچنين مي توانيد از Wi-Fi و بلوتوث در دستگاه هاي هوشمند خود مانند لپ تاپ ، رايانه لوحي و تلفن هوشمند خود را به تلويزيون متصل كرده و از نماي داخلي مورد نظر خود لذت ببريد. با استفاده از اين تلويزيون مي توانيد وب سايت را با استفاده از وب سايت داخلي مرور كنيد.

منبع : قيمت تلويزيون ال جي 43UP7550 سايز 43 اينچ با صفحه نمايش 4K

منبع :دوزين كالا مرجع فروش تلويزيون
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.