تلويزيون ال اي دي Lg ۵۰UP7550 ال جي فول اچ دي 50 اينچ

جامع ترين اخبار ايران و جهان در حوزه لوازم برقي و خانگي را در اين وبگاه مطالعه نماييد

پنجشنبه ۰۶ اردیبهشت ۰۳

تلويزيون ال اي دي Lg ۵۰UP7550 ال جي فول اچ دي 50 اينچ

۱۵ بازديد

تلويزيون ال جي 50UP7550 از قابليت بلوتوث نيز پشتيباني مي‌كند و مي‌توانيد شما با استفاده از بلوتوث بلندگوهاي بي سيم را نيز به تلويزيون متصل كرده و صدايي كه دريافت مي‌كنيد از قدرت بسيار بالايي برخوردار خواهد بود. تلويزيون UP7550 سايز 50 اينچ از صفحه نمايش LED و كيفيت تصوير 4K UHD برخوردار است.

اين تلويزيون از رزولوشن تصوير 3840x2160 پيكسل پشتيباني ميكند و تصاوير باكيفيتي را به نمايش ميگذارد. كيفيت تصوير تلويزيون 4K ال جي UP7550 چهار برابر بهتر از تلويزيون هاي Full HD ال جي ميباشد. ال جي اين تلويزيون فوركي را به فناوري Active HDR با فرمت هاي HDR10 Pro و HLG مجهز كرده است. همچنين به كمك تكنولوژي HDR Dynamic Tone Mapping عمق محتواي HDR را بهبود ميبخشد.

توضيحات اجمالي تلويزيون ال جي 50up7550

در واقع ، اين فناوري منجر به نوآوري در طيف رنگي مي شود كه مي تواند در تلويزيون نمايش داده شود و تصاوير را به شيوه اي كاربردي تر و جذاب تر در اختيار مخاطبان قرار مي دهد. براي رابط كاربري تلويزيون LG 50UP7550 از سيستم پردازش WebOs استفاده شده است كه مي تواند ويژگي دلپذيري را براي بيننده ارائه دهد.اين محصول همچنين قابليت جستجوي صوتي را دارد كه شنونده به راحتي مي تواند فرمان مورد نظر را به صورت صوتي به تلويزيون ارسال كند.

تلويزيون 50UP7550 داراي سرعت رفرش 60 هرتز است كه انجام بازي ها را برايتان بسيار لذت بخش خواهد كرد.نرخ تازه سازي 60 هرتز به اين معني است كه صفحه نمايش در هر ثانيه 60 بار تازه مي شود و اين كيفيت بازي را بسيار بالا مي برد و باعث مي شود كه از بازي روان لذت ببريد. به آساني USB يا هارد خارجي خود را به محل ورودي USB تلويزيون خود وصل كنيد و از محتويات آن بر روي صفحه نمايش تلويزيون خود لذت ببريد . شفافيت صداي II در تلويزيون هاي ال جي به طور خودكار صداي انسان را در فيلم ها و برنامه هاي تلويزيوني تشخيص داده و آن را افزايش مي دهد تا آنها را قابل شنودتر از صداهاي پس زمينه سازد .

ريموت كنترل جادويي تلويزيون ال جي 50up7550

ال جي يكي از برندهاي پيشگام و معروف در عرصه‌ي توليدات لوازم الكترونيكي است كه از سال 1958 فعاليتش را آغاز كرده است. شركت ال‌جي الكترونيك LG Electronics يك شركت كره‌اي است كه توليدات گسترده‌اي در زمينه‌ي وسايل الكترونيكي دارد. اين برند در اواسط دهه‌ي شصت ميلادي اولين تلويزيون خود را ساخت و فعاليت در اين زمينه‌ را به طور جدي دنبال كرد. در واقع ، اين پردازنده از هوش مصنوعي داخلي براي هماهنگي جلوه هاي بصري استفاده مي كند و كيفيت تصوير و صدا را بسيار بهبود مي بخشد و حتي برعكس. از فناوري HDR كه از دو فرمت HLG و HDR10 PRO پشتيباني مي كند نيز براي بهبود فضاي داخلي تصوير استفاده شد.

امكانات تلويزيون Up7550 ال جي براي خلق تصاوير زيبا

همكاري فرمت HDR10 Pro و Filmmaker Mode در تلويزيون 50 اينچ UP7550 ال جي باعث شده تا فيلمساز با خيال راحت نمايش دادن فيلم خود را به اين محصول برند ال جي بسپارد زيرا اطمينان دارد كه هدف و ديدگاهي كه براي ساخت فيلم در نظر گرفته به خوبي به بيننده منتقل مي‌شود.

هر تلويزيوني براي ايجاد و ارائه‌ي تصاويري خارق العاده و روان به پردازنده ي قدرتمندي احتياج دارد، تا آن را به بهترين نحو ممكن در معرض ديد قرار دهد. ال‌جي از آن دسته توليدكنندگان است، كه پيوسته در حال ابديت توليدات خود مي باشد و به آن ها قابليت‌هاي جديدي را اضافه مي‌كند. اين بار هم تلويزيون Up7550 ال‌جي را به پردازنده‌ي 4 هسته اي مجهز ساخته است. اين قابليت از نسل جديد پردازنده‌ها محسوب مي شود و با سرعتي كه دارد، تصاوير را در كمترين زمان ممكن پردازش مي كند.

استفاده از كنترل، شما را در انتقال دستورات صوتي به تلويزيون كمك ميكند تا بتوانيد به راحتي ار امكانات هوشمند تلويزيون UP7550 بهره مند شويد.همچنين به دامنه تنوع گسترده محتواي موجود در Netflix برويد. از جديدترين فيلم ها ، نمايش هاي تلويزيوني و مستندها ، تا ورزش هاي زنده و موارد ديگر ، همه آنها را اينجا در يك مكان پيدا كنيد. كارگردان و عوامل اجرايي يك عالمه زحمت مي كشند تا يك صحنه فيلم برداري شود اما بعد از اكران مي بينند كه چيزي كه آن ها فيلم برداري كرده اند با كيفيت خيلي پايين تر به نمايش در آمده است.

تلويزيون UP7550 ال جي اين مشكل را با استفاده ازقابليت Filmmaker Modeحل كرده است. اين قابلتي كه به آن حالت فيلم ساز هم مي گويند، محتوا را همان گونه كه كارگردان انتظار دارد به نمايش در مي آورد. حالا ديگر محتواي مورد علاقه خود را با كيفيتي عالي كه كارگردان در نظر دارد را مشاهده كنيد.

اولين كسي باشيد كه ديدگاهي مي نويسد تلويزيون ال‌جي مدل 50up7550 

تلويزيون LED ال جي 50UP7550 از بالاترين كيفيت تصويري رايج يعني 4K UHD بهره مي برد. بنابراين با تعداد 3840x2160 پيكسل مي تواند 4 برابر كيفيت Full HD تصوير را با جزييات بيشتر و دقيق تر به نمايش دراورد. پردازنده الفا 5 با قابليت پخش محتواي 4K در اين تلويزيون به كار رفته است. اين پردازنده به كمك ويژگي 4K Upscaling مي تواند نويز تصوير را حذف كرده و كيفيت و رزولوشن هر گونه محتواي در حال پخش را به سطح 4K ارتقا دهد. قابليت LG Local Contrast مي تواند كنتراست مناسبي در تصوير ايجاد كند(البته به پاي قابليتهاي پيشرفته تلويزيونهاي رده بالا نمي رسد).

حالت فيلمساز يا Filmmaker Mode اما دقيقا براي آن طراحي و ابداع شده كه بتواند نمايشگر تلويزيون شما را به يك صحنه تئاتر تبديل كند و تمامي اتفاقاتي كه در فيلم رخ مي‌دهد را براي شما به صورت زنده نمايش دهد.

به دنبال حضور Filmmaker Mode در تلويزيون 50 اينچ ال جي، هر افكت يا تغييري كه بر روي فيلم انجام شده و آن را از واقعيت خود دور مي‌كند كنار مي‌رود و نمايشگر شما تمامي اتفاقات يك فيلم را به صورت زنده و مانند يك نمايش تئاتر پشتيباني مي‌كند. تلويزيون الجي مدل 50UP7550 به فناوري هوش مصنوعي و پردازنده چهارهسته‌اي مجهز است.

تلويزيون ال جي 50up7550 

توليد رنگ هاي منحصر به فرد و داشتن پردازنده ي قدرتمند 4 هسته اي توانسته است هر تصوير را با زيبايي هاي مخصوص به خودش نمايش دهد. داراي يك طراحي مينيمالاست و مي تواند با هر دكوراسيوني به راحتي هماهنگ شود. اين محصول داراي صفحه ي تخت وپايه هاي دو شاخهبراي قرار گيري روي ميز مي باشد. از امكانات جالب ديگر در تلويزيون 50UP7550 مي‌توان به قابليت HDR Dynamic Tone Mapping اشاره كرد.

اين قابليت براي پاسخ دادن درخواست‌هاي شما، گوش مي‌دهد و فكر مي‌كند. ببينيد LG AI TV چگونه شيوه‌ي تماشاي تلويزيون شما را تغيير داده است. براي قيمت دقيق و مشاوره رايگان با شماره هاي زير تماس بگيريد يا در واتساپ پيام بدهيد. استفاده از مطالب فروشگاه اينترنتي تيك تاك فقط براي مقاصد غيرتجاري و با ذكر منبع بلامانع است.

ارسال توسط تيك تاك كالااين كالا پس از مدت زمان مشخص شده توسط فروشنده در انبار تيك تاك كالا تامين و آماده پردازش مي‌گردد و توسط پيك تيك تاك كالا در بازه انتخابي ارسال خواهد شد. بهتر است از فضاي خالي بيش‌از‌حدِ معمول، شكلك يا ايموجي استفاده نكنيد و از كشيدن حروف يا كلمات با صفحه‌كليد بپرهيزيد.

«ارسال سريع»، «ضمانت بهترين قيمت» و «تضمين اصل بودن كالا» سه اصل اوليه است كه باميرزا از نخستين روز تاسيس سعي كرده به آن پايبند باشد . هدف باميرزا همواره ايجـاد رونـدي هميـشگـي از تجـربـه اي عالـي براي مشتـريـان و كليه افراد در هر زمان و مكان بوده است. فرقي نمي كند خريدار باشيد يا فروشنده ، از هر قشر و در هر سطح و هر جايي باشيد ما مشتـاقانـه اميدواريم تجـارت الكتـرونيـك بخشـي از زنـدگـي روزمـره شمـا شـود و هر زمان در صدد به روز بودن هرچه بيشتر شما قدم بر مي داريم.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.