مروري بر مشخصات تلويزيون ال جي SM9000 (بخش اول)

جامع ترين اخبار ايران و جهان در حوزه لوازم برقي و خانگي را در اين وبگاه مطالعه نماييد

شنبه ۰۸ اردیبهشت ۰۳

مروري بر مشخصات تلويزيون ال جي SM9000 (بخش اول)

۸۳ بازديد

يكي از LED هاي 2019 و بسيار با­كيفيت ال جي از سري 9 تلويزيون ال جي SM9000 نام دارد كه يكي از مدعيان ال جي در زمينه تلويزيون هاي هوشمند با كيفيت تصوير 4K و يكي از بهترين ها براي گيمينگ است. SM9000 يكي از محصولات با كيفيت و رده بالا است كه علاوه بر امكانات متنوع و جديد، طراحي آن هم با مدل سال قبل فرق دارد و قيمت مناسبي هم دارد. اگر قصد خريد تلويزيون جديد با قيمت مناسب رو داريد پس با ما همراه باشيد.

طراحي تلويزيون ال جي SM9000

LG SM9000 داراي طراحي عالي است و تقريبا مشابه با SM9500 است. اين تلويزيون داراي يك پايه مركزي است كه نياز به فضاي كمتري روي ميز دارد و كانال پشت پايه را مي توان براي مديريت كابل ها مورد استفاده قرار داد. اين تلويزيون داراي يك طراحي براق و مدرن است، همچنين بسيار نازك است و روي ديوار بسيار بزرگ به نظر مي رسد. 

حاشيه هاي اين تلويزيون مانند صفحه نمايSK9000 ، بسيار نازك هستند. صفحه نمايش روي حاشيه ها قرار دارد، بنابراين صفحه نمايش به خوبي محافظت نمي شود و مي تواند هنگام حمل و نقل تلويزيون به راحتي آسيب ببيند. پس بايد مواظب باشيد. بعضي از ورودي ها در پشت تلويزيون قرار دارند، اما ورودي هايي كه بيشتر مورد استفاده قرار مي گيرند، در كناره هاي تلويزيون قرار دارند كه اين بسيار عالي است، زيرا در هنگام استفاده در دسترس هستند. پشت پايه توخالي است و مي تواند براي مديريت كابل مورد استفاده قرار گيرد.

كيفيت ساخت

كيفيت ساخت كلي تلويزيون SM9000 مناسب است. اين مدل با وارد شدن ضربه بسيار بيشتر از مدل سال گذشته و SM9500 تكان ميخورد. به همين دليل ما نمره پايين تري را به آن داديم.

LG SM9000 در كل كيفيت تصوير خوبي را ارائه مي دهد. مانند اكثر تلويزيون هاي با پنل IPS، نمي تواند رنگ مشكي عميق را به خوبي نمايش دهد و اين در اتاق تاريك بيشتر قابل توجه است. اين مدل داراي قابليت لوكال دايمينگ با نوردهي كامل است كه متاسفانه، زياد به عملكرد آن در اتاق تاريك كمك نمي كند. SM9000 داراي روشنايي خوبي در محتواي SDR و روشنايي مناسب در محتواي HDR است، اما بسيار كم نورتر از SM9500 است. با اين وجود، اين تلويزيون با وجود هاله هاي قابل توجه در رنگ هاي نزديك به هم، داراي شيب تصوير بسيار عالي است، همچنين داراي طيف گسترده اي از رنگ ها است.

يكنواختي خاكستري

يكنواختي رنگ خاكستري مناسب و كمي بهتر از مدل SM9500 است. دو طرف صفحه نمايش به طرز قابل توجهي تيره تر هستند. در مركز صفحه، برخي از اثرات صفحه نمايش كثيف (DSE) وجود دارد. و در صحنه هاي نزديك به سياه، يكنواختي خيلي بهتر است و مشكل قابل توجهي وجود ندارد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.