مروري بر مشخصات تلويزيون ال جي SM9000 (بخش دوم)

جامع ترين اخبار ايران و جهان در حوزه لوازم برقي و خانگي را در اين وبگاه مطالعه نماييد

شنبه ۰۸ اردیبهشت ۰۳

مروري بر مشخصات تلويزيون ال جي SM9000 (بخش دوم)

۷۶ بازديد

انعكاس تصوير

اين تلويزيون داراي بازتاب انعكاسي عالي است، اما پوشش نيمه براق آن، قادر به بازتاب كامل در تمام صفحه نيست. با اين حال، در بسياري از اتاق ها مشكلي در بازتاب نور ندارد.

وسعت رنگ (Color Gamut)

LG SM9000 داراي طيف گسترده اي از رنگ ها است و بسيار شبيه به مدل SM9500 است. اگر محتواي HDR از نظر شما خيلي كم نور بود، از تنظيمات توصيه شده مي توانيد استفاده كنيد.

شيب در كيفيت تصوير

عملكرد شيب در اين تلويزيون عالي است. با توجه به محتواي منظم، نوارهاي قابل توجه كوچكي روي رنگ هاي نزديك به هم وجود دارد كه اين عالي است.

زمان پاسخ دهي

اين تلويزيون داراي زمان پاسخ دهي عالي است، البته زمان پاسخ دهي خيلي سريع است كه اين نبايد در بيشتر محتواها مشكلي ايجاد كند.

كيفيت صدا

به طور كلي، LG SM9000 كيفيت صوتي مناسبي دارد. صداي آن تقريبا مناسب است و هيچ گونه نويز اضافي ندارد. ديالوگ هاي روشن و قابل فهمي را ارائه مي دهد. براي داشتن يك صداي بهتر، توصيه مي شود كه بلندگوهاي اختصاصي يا يك ساندبار تهيه كنيد.

ويژگي هاي هوشمند

LG SM9000 ويژگي هاي هوشمند زيادي دارد. كار با سيسم عامل اين تلويزيون راحت و بسيار سريع است و اپ هاي زيادي را در فروشگاهش به شما ارائه مي دهد. ريموت اين تلويزيون عالي است و قابليت جستجوي صوتي را هم دارد. متاسفانه، تبليغاتي در فروشگاه محتوا و در منوي اصلي وجود دارد كه نمي توان آنها را غيرفعال كرد.

برنامه ها و ويژگي ها

انتخاب برنامه: زياد

صاف بودن برنامه ها: متوسط

توانايي پخش: دارد

پخش USB درايو: دارد

USB Drive HDR پخش: دارد

HDR درNetflix : دارد

HDR در ويديو آمازون: دارد

HDR در يوتيوب: دارد

ريموت كنترل

LG SM9000 شامل همان ريموت هوشمند است كه در اكثر تلويزيون هاي LG در چند سال گذشته وجود داشته است. از ريموت مي توان به عنوان يك اشاره گر مجازي مثل موس استفاده كرد كه باعث مي شود كار با منوها بسيار آسان باشد. در سال جديد مي توان از اين ريموت به عنوان يك ريموت جهاني براي ديگر وسايل منزل هم استفاده كرد. آن تقريبا مي تواند براي هر دستگاهي كار كند، حتي اگر HDMI-CEC را پشتيباني نكند.

مزيت هاي تلويزيون SM9000

- تاخير ورودي بسيار عالي براي بازي

- تصوير در زاويه هاي غير مستقيم همچنان دقيق باقي مي ماند.

- ويژگي هاي آينده نگرانه، از جمله پشتيباني از HDMI 2.1 و VRR HDMI Forum.

معايب تلويزيون SM9000

- عملكرد آن در اتاق تاريك زياد خوب نيست.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.