طراح سوال جنجالي از پژمان جمشيدي: حق با تو بود

جامع ترين اخبار ايران و جهان در حوزه لوازم برقي و خانگي را در اين وبگاه مطالعه نماييد

پنجشنبه ۲۸ فروردین ۰۴

طراح سوال جنجالي از پژمان جمشيدي: حق با تو بود

۲۴ بازديد

در كنفرانس مطبوعاتي فيلم “خط فرضي” ، توضيحي درباره پاژمان جمشيدي درباره شخصي كه س questionال او بازخورد منفي زيادي داشت ، داده شد. امير فرجت الله پازمان در يادداشتي خطاب به جمشيدي كه براي دنياي 77 ارسال كرد ، نوشت: ما كه از نظر نوع ، شكل ظاهري ، ريش ، فك و … …

طراح سوال جنجالي از پژمان جمشيدي: حق با تو بود https://d77.ir/طراح-سوال-جنجالي-از-پژمان-جمشيدي-حق-با/ دنياي 77 Tue, 09 Feb 2021 14:03:48 0000 عمومي https://d77.ir/طراح-سوال-جنجالي-از-پژمان-جمشيدي-حق-با/ در كنفرانس مطبوعاتي فيلم “خط فرضي” ، توضيحي درباره پاژمان جمشيدي درباره شخصي كه س questionال او بازخورد منفي زيادي داشت ، داده شد. امير فرجت الله پازمان در يادداشتي خطاب به جمشيدي كه براي دنياي 77 ارسال كرد ، نوشت: ما كه از نظر نوع ، شكل ظاهري ، ريش ، فك و … …

در كنفرانس مطبوعاتي فيلم “خط فرضي” ، توضيحي درباره پاژمان جمشيدي درباره شخصي كه س questionال او بازخورد منفي زيادي داشت ، داده شد.

امير فرجت الله پازمان در يادداشتي خطاب به جمشيدي كه براي دنياي 77 ارسال كرد ، نوشت: ما كه از نظر نوع ، شكل ظاهري ، ريش ، فك و … وارد مطبوعات نمي شديم ، به جلسات بازبيني فيلم القا شده در فيلم فجر عادت كرده ايم. جشنواره و در حالي كه نه ، ما به استدلال برتري گوش نخواهيم داد.

روانشاد علي معلم يكي از بزرگترين افرادي بود كه رياست چنين جلساتي را بر عهده داشت و گفتگوهاي مثبتي بين خالقين آثار ايجاد كرد. اين رويكرد ، كه اكنون مد شده است ، منجر به عدم تحمل و پذيرش انتقادات از سوي دبيران مختلف جشنواره در زمان هاي مختلف در دهه هاي اخير شده است ، كه جلسات بررسي فيلم را به جلسات پرسش و پاسخ تبديل كرده است. به عبارت ديگر ، از روش قبلي ، در زمان و قبل از زمان سيد محمد خاتمي ، از سال 2003 ، جشنواره فيلم فجر بسته به اندازه فكري معلمان مختلف ، براي معلمان كم و بيش قابل تحمل و قابل قبول بوده است. آنها انتقاد را تحمل نمي كردند و نظرات مختلف را تحمل نمي كردند ، آنها جلسات انتقاد را به جلسات پرسش و پاسخ تبديل مي كردند. وقت بسيار كمي براي اين جلسات بود تا پرسش و پاسخ كوتاه باشد و بازتاب زيادي نداشته باشد.

همينطوريه. گاهي اوقات دوستي كه مي خواهد س inال را در جلسه بخواند بالاي سر شما مي ايستد و به دليل احترام به شما براي س askingال كردن ، چون زمان جلسه به پايان مي رسد ، به شما يادآوري مي كند قبل از طرح س writeال بنويسيد. س Itال مي شود و اتفاق مي افتد كه كلمات معني دقيق ندارند و سو and تفاهم رخ مي دهد.

وقتي نوشتم كه شما هيچ كجاي فوتبال نيستيد ، به اين معني نيست كه شما يك بازيكن فوتبال در سطح كشور نيستيد. اين تيم محبوب ، درگير و انساني كردستاني چندين سال در پرسپوليس بازي كرد كه گواه برتري در فوتبال بود. در نوجواني ، در موقعيت سي و ششم ، كه “Atisia” ناميده مي شد ، بازيهاي پرسپوليس را تماشا مي كردم و از نتايج تيم ما ناراحت مي شدم. من در سبك و بازيهايي استعدادي ديدم كه براي فرار شما بهتر است و به خاطر شما بهتر است مركز چابكي و دوام شما است. دقيق باشيد و عكسهاي بيشتري به قاب بدهيد. شما اغلب براي فريب دفاع حريف به سر توپ مي كوبيد و او منتقد مي شود. مطمئناً ، در يك درگيري پس از ديگري ، شما حريفان خود را به خوبي ترك كرده ايد ، اما پنجاه و پنجاه ، تلاشي كه انجام مي دهيد نتيجه مطلوب را منتقل مي كند يا نخواهد كرد. اين ما بوديم كه فكر مي كرديم در فوتبال به محض رسيدن به تركيب ثابت پرسپوليس ، چند بازي موفق مقابل استقلال به دست آورديد ، به سقف روياهاي خود رسيده ايد و تلاش براي موفقيت بيشتر در مسير رسيدن به علي روز متوقف شده و سيد جلال حسيني.

شما اين استعداد را داشتيد كه سعي كنيد در فوتبال موفق تر باشيد ، اما نمي دانيم چرا خيلي زود اشباع شديد و سقف موفقيت در فوتبال را دنبال نكرديد. منظور شما همان چيزي است كه گفتم در فوتبال به هيچ جايي نرسيديد. شما مي توانيد حداقل يك دهه سوپراستار باشيد و در رأس تيم ملي بدرخشيد.

بخشي كه مي خواهم نگاه كنم اين است كه شما مي دانيد يك فوتباليست معمولاً تا زماني كه فوتبال بازي نكند براي او مهم است و برخي از افراد هستند كه بعد از خداحافظي از برخي از سوپراستارهاي فوتبال ، پيشكسوتان را به همان اندازه كه اهميت مي دهند اهميت مي دهند. دهه شصت و آنها بعد از فوتبال به دليل عدم توجه كافي در رسانه ها و ديدن تلاشهاي آنها در سطح باشگاهي و تيم ملي و توجه بيشتر به زندگي خود ، به حاشيه رانده شدند. بعد از فوتبال ، وقتي اولين بار فوتبال را ترك مي كنيد ، تمايل داريد كه از روي فرصت يا خواسته خود عمل كنيد و البته در اين رويكرد ، يك ميل ناخودآگاه ديده مي شود.

در مصاحبه اي با مهران مودي گفتيد كه سعي داريد شخصيت ها را از تيپ بازيگري بيرون بياوريد. اين اظهارات زماني براي من ارزشمند بود. شما يك سفر عميق آغاز كرده ايد و موفقيت در بازيگري بسيار بيشتر از فوتبال است. من آن را در “كودكانه” ديدم. بنابراين اگر برترين تكنيك هاي بازيگري جهان را مطالعه كنيد ، اطلاعات بيشتري در مورد استلا آدلر و روش هاي بازيگري كسب خواهيد كرد و پس از درك كامل آن در بازي هاي فعلي و ساخت ساري ، مي توانيد در يك سطح عميق تر و درون گرايانه اجرا كنيد ، كه باعث ايجاد انتقال دانش مي شود. از چشم شنونده. اگر فرصت اين مصاحبه ها را نمي ديدم ، در كنفرانس مطبوعاتي شركت نمي كردم. مطمئن باشيد بسياري از كساني كه اكنون به من حمله مي كنند و از شما حمايت مي كنند هنگام اعلام نامزدي خود براي بهترين بازيگر نقش مكمل مرد براي سوund تفاهم در فيلم در سال 2017 ، خنديدند.

بدون شك شما در دنياي بازيگري موفق تر شده ايد و با همان علاقه و تلاش به تحصيل و يادگيري بازيگري ادامه مي دهيد و سوپراستار مي شويد. من مي توانم برخي از واكنشهاي فوري و عصبي طرفداران و همكاران شما را نسبت به سخنان من درك كنم. آنها براي من معناي آنچه من در اينجا نوشتم نبودند و در آن كنفرانس مطبوعاتي ديگر فرصتي براي آن نبود ، به معناي تلاش بيشتر براي ارتقا to مداوم اجرا.

همچنين به دوستم مهراب قاسم خاني بگوييد كه من هيچ وقت اصرار نكردم كه هرگز سفارش ننويسم و ​​اعتقادي به پول درآوردن به سبك نوشتن ندارم. “كساني كه مرا خوب مي شناسند مي دانند كه من هرگز سفارش دهنده نبوده ام و چقدر پول پرداخته و از دست داده ام و از اين باخت بسيار خوشحالم.”

وي در قسمت پاياني يادداشت خود مي گويد: “در اين دنياي قديمي كثيف كه همه ما اسير هستيم و به آينده چشم دوخته ايم ، من هنوز زندگي خود را دوست ندارم و عليه آن سخني نمي گويم. ما علي انصاريان را عزادار مي كنيم و مهرداد ميناوند ، مردم عزيز ايران. درست است ، پيجمن ؛ “اين زندگي براي اين حرفه ها ارزشمند نيست.”

انتهاي پيام

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.