هيچ كمبودي در تامين كالا‌هاي شب عيد نداريم

جامع ترين اخبار ايران و جهان در حوزه لوازم برقي و خانگي را در اين وبگاه مطالعه نماييد

چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۰۳

هيچ كمبودي در تامين كالا‌هاي شب عيد نداريم

۲۵ بازديد

به گزارش شفاف ، حشمت الله اصغري معاون استاندار تهران در مصاحبه اي گفت: نگراني اصلي ما براي شب عيد تأمين ميوه است كه قبلاً براي آن اقدامات انجام شده و 3000 تن پرتقال خريداري شده است كه در 24 مارس توزيع خواهد شد. “ وي ادامه داد: ما در مورد ميوه ها نگراني داريم …

هيچ كمبودي در تامين كالا‌هاي شب عيد نداريم https://d77.ir/هيچ-كمبودي-در-تامين-كالا‌هاي-شب-عيد-ند/ دنياي 77 Fri, 12 Feb 2021 22:37:34 0000 جامعه و خانواده https://d77.ir/هيچ-كمبودي-در-تامين-كالا‌هاي-شب-عيد-ند/ به گزارش شفاف ، حشمت الله اصغري معاون استاندار تهران در مصاحبه اي گفت: نگراني اصلي ما براي شب عيد تأمين ميوه است كه قبلاً براي آن اقدامات انجام شده و 3000 تن پرتقال خريداري شده است كه در 24 مارس توزيع خواهد شد. “ وي ادامه داد: ما در مورد ميوه ها نگراني داريم …

به گزارش شفاف ، حشمت الله اصغري معاون استاندار تهران در مصاحبه اي گفت: نگراني اصلي ما براي شب عيد تأمين ميوه است كه قبلاً براي آن اقدامات انجام شده و 3000 تن پرتقال خريداري شده است كه در 24 مارس توزيع خواهد شد. “

وي ادامه داد: ما در مورد ميوه ها نگراني داريم ، زيرا مشكلاتي كه وجود دارد محدود به صادرات ميوه نيست و اكنون قيمت برخي از ميوه ها به ويژه پرتقال در حال افزايش است و ما بارها هشدار داده ايم ، مردم عزيز بازار كشور را تنظيم كنند “” و وزارت جهاد هنوز صادرات را محدود نكرده است ، يا بايد صادرات را محدود كرد يا تعرفه ها و تعرفه ها را براي صادرات تعيين كرد.

عسگري با اشاره به قيمت مرغ گفت: ما از نظر قيمت مرغ مشكلاتي داريم و باز هم در آذرماه اقداماتي انجام داده ايم ، در حال حاضر روزانه 500 تن مرغ وارد مي كنيم ، حدود 100 تن مرغ منجمد وارد بازار مي شود هر روز بستگي دارد

معاون استاندار تهران در ادامه با هماهنگي اقتصاد گفت: متاسفانه شركت هاي بسته بندي مرغ و تخم مرغ بسته بندي شده را با قيمت بالاتري به فروش مي رسانند كه اين محدود به ما بود. اين شركت ها مرغ و تخم مرغ را با قيمت پايين تري خريداري مي كنند اما آنها را با قيمت و چند برابر بالاتر مي فروشند. با نظارت بيشتر ، تهيه مرغ به اين شركت ها از چند روز قبل ادامه دارد و شرط موجود بودن مرغ هاي مجاز براي فروش است.

وي اظهار داشت: قيمت تخم مرغ بسته بندي با قيمت مصوب دولت فاصله زيادي دارد ، دليل اين گراني خريد تخم مرغ با قيمت بالا است و اين نيز تخلف محسوب مي شود ، زيرا اگر همه شركت هاي بسته بندي خريد نكنند ، قيمت بالاتر از قيمت مصوب خواهد بود. “تمام تخم مرغ هايي كه در بازار عرضه مي شوند بايد داراي برچسب قيمت باشند. اين از ديروز آغاز شد و تيم هاي نظارتي قيمت هر تخم مرغ را كنترل مي كنند و تخلفات محدود مي شود.

عسكري با بيان اينكه امسال نمايشگاهي براي فروش آجيل نخواهيم داشت ، افزود: امسال به دليل كرونا فروش آجيل از طريق نمايشگاه ها انجام نمي شود و بيشتر از طريق فروش آنلاين انجام مي شود. براي اينكه شاهد افزايش قيمت آجيل نباشيم ، به زودي نظارت را تشديد خواهيم كرد و از اوايل ماه مارس آغاز مي شود.

وي گفت: خوشبختانه موجودي هيچ كالايي كم نداريم و كليه محصولات در صورت نياز در انبارها ذخيره مي شوند و به راحتي در دسترس عموم قرار مي گيرند.

بيانيه فرعي هماهنگي امور اقتصادي استاندار تهران گفت: موز ميوه اي است كه گروه كالايي را تغيير مي دهد و ارز در اين ميوه لحاظ نمي شود. اخيراً گفته مي شود كه موز براي كاهش قيمت اين ميوه ها در ازاي صادرات سيب و مانند آن وارد مي شود اما اين مصوبه هنوز ابلاغ نشده است و به نظر من اين موضوع مثمر ثمر نخواهد بود. اين ميوه همراه با سكه عرضه خواهد شد.

وي ادامه داد: اين ميوه يك محصول اساسي نيست اما با گذشت سالها اين ميوه لوكس شده است و آنها مي خواهند آن را خريداري كنند ، اين گروه محصولات ميوه بايد دوباره تغيير كند تا سكه مالك آن شود.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.