جاروبرقي پاناسونيك مدل MC-CG711

جامع ترين اخبار ايران و جهان در حوزه لوازم برقي و خانگي را در اين وبگاه مطالعه نماييد

جمعه ۰۷ اردیبهشت ۰۳

جاروبرقي پاناسونيك مدل MC-CG711

۲۱ بازديد

گنجايش مخزن جاروبرقي: 6 ليتر
طول سيم: 8 متر
مشخصات فني
قدرت موتور: 1900 وات
ميزان صدا: 65 دسي بل
امكانات كاربردي دستگاه
فيلتر بهداشتي HEPA: دارد
ساير ويژگي ها و امكانات
لوله تلسكوپي فلزي
مجهز به فيلتر آنتي باكتريال
قابليت تغيير قدرت مكش
داراي نازل دو بخشي
مجهز به دستگيره با طراحي جديد سابر
كيسه قابل شستشو

منبع سايت تاپ فروش بانه :
جاروبرقي پاناسونيك مدل MC-CG711

جاروبرقي پاناسونيك مدل MC-CG711 https://topfroosh.com/shop/902/ https://topfroosh.com/shop/902/#respond فروشگاه اينترنتي تاپ فروش Sun, 14 Feb 2021 19:24:35 0000 https://topfroosh.com/?post_type=product&p=902

گنجايش مخزن جاروبرقي: 6 ليتر
طول سيم: 8 متر
مشخصات فني
قدرت موتور: 1900 وات
ميزان صدا: 65 دسي بل
امكانات كاربردي دستگاه
فيلتر بهداشتي HEPA: دارد
ساير ويژگي ها و امكانات
لوله تلسكوپي فلزي
مجهز به فيلتر آنتي باكتريال
قابليت تغيير قدرت مكش
داراي نازل دو بخشي
مجهز به دستگيره با طراحي جديد سابر
كيسه قابل شستشو

منبع سايت تاپ فروش بانه :
جاروبرقي پاناسونيك مدل MC-CG711

تعريفي از جارو برقي

جاروبرقي وسيله‌اي است كه به وسيله مكش، زباله هاي ، كثيفي ها و گرد و غبار را جمع‌آوري مي‌كند. بعضي از جاروبرقي‌ها نيز به وسيله آب كار مي‌كنند. اولين جاروبرقي توسط شخصي به نام آيوز مك‌گافي اختراع گرديد و در ۸ ژوئن ۱۸۶۹ اين اختراع، در آمريكا به ثبت رسيد. باوجوداين، برخي بر اين باورند كه سازنده اين دستگاه فردي آمريكايي به‌نام دنيل هس مي‌باشد. از سال ۲۰۱۴ ميلادي و طبق قوانين اتحاديه اروپا توليد جاروبرقي با مصرف برق بيش از ۱۶۰۰ وات ممنوع و از سال ۲۰۱۷ نيز اين ميزان به ۹۰۰ وات تقليل يافت.

انواع جارو برقي ها

آزمايش‌ها نشان داده‌است كه جاروبرقي مي‌تواند تا ۱۰۰٪ كك‌هاي جوان و تا ۹۶٪ كك‌هاي بالغ و بزرگسال را از بين ببرد. خرده آشغال‌ها در يك كيسه گرد و غبار يا سيكلون جمع مي‌شود تا بعداً دور ريخته شود. جاروبرقي‌ها كه در خانه‌ها و همچنين در صنعت استفاده مي‌شوند، در اندازه‌ها و مدل‌هاي مختلفي وجود دارد؛ از دستگاه‌هاي دستي كوچك باتري اي تا جاروبرقي‌هاي مركزي خانگي. جاروبرقي نسخه تكامل يافته جارو دستي است كه از جارو نپتون مشتق شده‌است. اولين مدل‌هاي دستي با استفاده از دمنده در دهه ۱۸۶۰ توليد شد و اولين طرح‌هاي موتوري در اوايل قرن ۲۰ ظاهر شدند.

شركت پاناسونيك

پاناسونيك با نام پيشين ماتسوشيتا ابرشركت الكترونيكي ژاپني و چندمليتي است، كه دفتر مركزي آن در كادوما، اوساكا قرار دارد. كونوسوكه ماتسوشيتا ، بنيانگذار شركت پاناسونيك، فعاليتش در صنعت الكترونيك را از بخش فروش شركت هيتاچي آغاز كرد. وي در سال ۱۹۱۸ كارخانه توليد ابزار برقي ماتسوشيتا را براي توليد لوازم برقي جانبي تأسيس نمود. و اكنون پاناسونيك طيف وسيعي از محصولات و تجهيزات الكترونيكي، الكتريكي و صنعتي را توليد و عرضه مي‌كند.

محصولات شركت پاناسونيك و معرفي يك مدل از جارو برقي اين برند

شركت پاناسونيك طيف وسيعي از محصولات و تجهيزات الكترونيكي، الكتريكي و صنعتي را توليد و عرضه مي‌كند. اين محصولات عبارتند از: تلويزيون (ال‌سي‌دي، ال‌اي‌دي)، دستگاه‌هاي پخش دي وي دي، سيستم‌هاي سينماي خانگي، دستگاه‌هاي ضبط و پخش تصاوير ديجيتال، دوربين‌هاي فيلمبرداري ويدئويي، دوربين‌هاي عكاسي ديجيتال، لوازم صوتي خانگي و سيستم‌هاي صوتي حرفه‌اي، سيستم‌هاي پخش اتومبيل، وسايل برقي خانگي ، جاروبرقي، يخچال و فريزر، مايكروويو، پلوپز، ماشين ظرفشويي، ماشين لباسشويي، سشوار، غذاسازهاي خانگي
سيستم‌هاي اتوماسيون اداري، سيستم‌هاي مخابراتي، مهندسي سيستم، سيستم‌هاي دوربين مدار بسته، سيستم‌هاي امنيتي، تجهيزات مانيتورينگ، نمايشگرهاي پلاسما، نمايشگرهاي ديد بالا، پروژكتورها، كولرهاي گازي و تجهيزات تهويه هوا، سيستم‌هاي پردازش اسناد، دستگاه‌هاي فتوكپي و فاكس، دستگاه‌هاي تلفن ثابت، سيستم‌هاي سنترال مركزي تلفن و پي‌اي‌ايكس، كامپيوترهاي قابل حمل صنعتي، لپ‌تاپ و بخش‌هاي مهندسي سازه است.

بررسي جاروبرقي پاناسونيك مدل MC-CG711

طراحي جاروبرقي‌هاي پاناسونيك شايد به مذاق بسياري از افراد خوش نيايد. اما چيزي كه در اين ميان بسيار اهميت دارد كيفيت و عملكرد وسايل مي باشد . بسياري از افراد به هيچ عنوان كيفيت اين محصولات را با زيبايي محصولات ديگر شركت‌ها عوض نمي‌كنند. يكي از جاروبرقي‌هاي كيسه دار پاناسونيك MC- CG711 بوده كه ظاهر ساده و بي آلايشي دارد. وقتي مشخصات فني و همچنين قيمت اين محصول را در كنار هم قرار مي‌دهيم در مي‌يابيم كه با يكي از ارزشمندترين جاروبرقي‌هاي قابل تهيه در بازار روبرو هستيم. اين مدل به موتوري 1900 واتي مجهز شده است . طبق اعلام پاناسونيك اين محصول در بالاترين قدرت ، صدايي معادل 65 دسي بل توليد مي‌نمايد.

فيلتر و چرخ هاي جاروبرقي

يك فيلتر آنتي باكتريال در اين جارو برقي بكار گرفته شده است تا هواي خروجي هنگام استفاده از جارو برقي را تصفيه كند. جارو برقي پاناسونيك Panasonic مدل MC-CG711 با توان 1900 وات پاكيزگي و تميزي را به منزل شما به ارمغان مي آورد. يكي از مشخصه هاي اين جارو برقي چرخ هاي روان آن است و اين به شما كمك مي كند كه جارو برقي را به راحتي حركت دهيد . بنابراين با حركت شما جارو به سهولت پشت سرتان مي آيد و شما مي توانيد هر كجاي منزل را به آساني جارو بكشيد. اين جارو داراي محفظه قرارگيري سيم مي باشد كه با فشار كمي بر دكمه سيم جمع كن، سيم به سرعت جمع مي شود.

لوله تلسكوپي

از ويژگي ها و فناوري هاي جديد جارو برقي هاي امروزي ميتوان لوله تلسكوپي را نام برد. اين جارو برقي همچنين از اين فناوري برخوردار مي باشد . اين محصول داراي يك لوله تلسكوپي فلزي است كه مي توان با استفاده از آن ارتفاع دسته جارو برقي را افزايش يا كاهش داد. با كمك اين لوله فلزي تلسكوپي مي توان در جاهاي خاص و غير قابل دسترس ارتفاع لوله مكش را بالا برد تا نيازي به خم شدن و غيره نباشد. جارو برقي پاناسونيك داراي يك لوله خرطومي پلاستيكي است كه مي توان سري ها را به آن متصل كرد.

سري هاي جاروبرقي

اين جارو برقي داراي 3 سري مي باشد كه هر كدام قابليت هاي خاصي دارند. يكي از اين سري ها نازل كف است كه با استفاده از نازل كف مي توانيد سطح فرش و موكت را به راحتي جارو بكشيد. يكي ديگر از اين سري ها را ميتوان برس گرد گيري نام برد. برس گرد گيري مناسب گرد گيري سطوح مي باشد و به شما كمك مي گند كه غبار روي سطوح را راحت و كامل تميز كنيد . اين جارو برقي يك سري به نام نازل درز دارد ، نازل درز مخصوص نظافت شكاف هاي بين مبلمان، گوشه هاي مبل و شكاف هاي كف مي باشد و اگر در اين گوشه كنار ها آشغالي جمع شده باشد به راحتي ميتوانيد آن را جمع و تميز كنيد . نازل درز را مي توان به انتهاي لوله منحني شكل وصل نمود .

كيسه جاروبرقي پاناسونيك

حجم كيسه اين جارو برقي 6 ليتري است و مخصوص جمع آوري گرد و خاك مي باشد، اين كيسه پارچه اي قابل شستشو است. يكي ديگر از قابليت هاي اين جارو برقي امكان وصل كردن لوله خرطومي به پشت دستگاه و استفاده از قابليت دمندگي آن مي باشد. بنابراين با استفاده از باد خروجي جارو برقي مي توان ، گرد و خاك نشسته بر روي پرده و يا ميز و كتاب را پاك كرد .

مشخصات دستگاه

گنجايش مخزن جاروبرقي: 6 ليتر
طول سيم: 8 متر
مشخصات فني
قدرت موتور: 1900 وات
ميزان صدا: 65 دسي بل
امكانات كاربردي دستگاه
فيلتر بهداشتي HEPA: دارد
ساير ويژگي ها و امكانات
لوله تلسكوپي فلزي
مجهز به فيلتر آنتي باكتريال
قابليت تغيير قدرت مكش
داراي نازل دو بخشي
مجهز به دستگيره با طراحي جديد سابر
كيسه قابل شستشو

خريد جاروبرقي پاناسونيك مدل mc-cg711

اين روزها در هر خانه، اداره يا مغازه‌اي جاروبرقي وجود دارد و تميز كردن محل كار و زندگي بدون آن دور از ذهن و كاري نشدني است . اگر براي خريد جاروبرقي در بازارِ اين كالا به جست‌وجو بپردازيد با گستره‌ي وسيعي از محصولات مواجه مي‌شويد كه هم ظاهر و هم ابعاد متفاوتي دارند. گرچه عملكرد همه آن‌ها با مكش همراه است ولي يكسري قابليت ها و مواردي ديگر در هر يك وجود دارد كه آن‌ها را از ديگري متمايز مي‌كند يا يكي را بر ديگري برتري مي‌دهد. اما با ويژگي هايي كه ما از جاروبرقي پاناسونيك مدل mc-cg711 گفتيم شما ميتوانيد به راحتي آن را با ديگر جارو ها مقايسه كنيد و در صورت تمايل آن را خريداري كنيد.

قيمت جارو برقي پاناسونيك مدل mc-cg711

قيمت جاروبرقي پاناسونيك مدل mc-cg711 در بندر گناوه بستگي به قيمت دلار و نوسان ارز دارد اگر قصد خريد اين محصول را داريد براي آگاهي از قيمت دقيق با ما تماس بگيريد. يا براي خريد جارو برقي پاناسونيك مدل 711 ميتوانيد به وبسايت فروشگاه تاپ فروش مراجعه نماييد. جارو برقي پاناسونيك مدل 711 با توجه به امكانات خوبي كه دارد قيمت بسيار مناسبي دارد .

منبع سايت تاپ فروش بانه :
جاروبرقي پاناسونيك مدل MC-CG711

https://topfroosh.com/shop/902/feed/ 0

منبع :تاپ فروش
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.