اتوبخار فيليپس مدل GC2998

جامع ترين اخبار ايران و جهان در حوزه لوازم برقي و خانگي را در اين وبگاه مطالعه نماييد

سه شنبه ۰۴ اردیبهشت ۰۳

اتوبخار فيليپس مدل GC2998

۲۱ بازديد

سيستم قطع خودكار: بله
سيستم ضدچكه: بله
بخاردهي عمودي: بله
سيستم ضد رسوب: بله
مخزن رسوب: خير
جنس كفه: سراميك

منبع سايت تاپ فروش بانه :
اتوبخار فيليپس مدل GC2998

اتوبخار فيليپس مدل GC2998 https://topfroosh.com/shop/اتوبخار-فيليپس-مدل-gc2998/ https://topfroosh.com/shop/اتوبخار-فيليپس-مدل-gc2998/#respond فروشگاه اينترنتي تاپ فروش Mon, 15 Feb 2021 18:50:47 0000 https://topfroosh.com/?post_type=product&p=938

سيستم قطع خودكار: بله
سيستم ضدچكه: بله
بخاردهي عمودي: بله
سيستم ضد رسوب: بله
مخزن رسوب: خير
جنس كفه: سراميك

منبع سايت تاپ فروش بانه :
اتوبخار فيليپس مدل GC2998

معرفي اتوبخار فيليپس مدل GC2998

شركت فيليپس با وارد كردن اتو بخار فيليپس 2998 كار بزرگي در بخش فروش اتو انجام داده است. حمايت بي سابقه مردم از اين محصول سبب شد تا كارشناسان هم نظر سنجي در رابطه با محبوبيت محصول انجام دهند. در اين نظر سنجي كاربران به سه قدرت بالا، طراحي شيك و هزينه قابل قبول  بيشترين راي را دادند. بنابراين اتو بخار فيليپس 2994 يكي از بهترين مدل هاي موجود در بازار است كه با ابعاد متناسب و قدرت بالا نظر كاربران زيادي را جذب خودش كرده است.اما نكته بسيار مهمي كه طبق نظر سنجي از ديد كاربران پنهان مانده، جنس و كيفيت كف اتو است.

 از ان جايي كه لباس ها به طور مستقيم با كفي اتو در تماس هستند بنابراين مرغوبيت ان در اولويت است. شركت فيليپس با هوشمندي تمام جنس اتو بخار GC2998 را از SteamGlide ساخته است تا به كاربران خود اطمينان ببخشد كه از هر گونه آسيب احتمالي به لباس هايشان در امان هستند. ويژگي هاي مهم ديگري كه بر محبوبيت دو چندان اين محصول افزوده است شامل : طراحي شيك و حرفه اي، قدرت 2400 وات، مدت زمان آماده سازي كمتر از 2 دقيقه، اسپري آب، خروجي بخارقوي و مداوم 45 گرم بر دقيقه، دكمه تقويت بخار( بخار لحظه اي 170 گرم)، بخار عمودي، كفه مقاوم در برابر ضربه، سيستم ضد چكه، سيستم ضد رسوب و غيره مي باشد.

جنس بدنه اتوبخار فيليپس 2998

اين دستگاه از كفي استيم‌ گلايد برخوردار است كه به‌دليل نوع مواد به‌‌كار رفته در آن، در برابر خط ‌و خش مقاومت زيادي دارد و همچنين حركتي سريع روي سطح پارچه دارد و به لباس‌ها نمي‌چسبد. اين دستگاه داراي مخزن آب با ظرفيت 320 ميلي‌ليتر است كه از طريق دريچه‌ي قرارگرفته در قسمت بالاي دسته، قابل پركردن است. همچنين از طريق دكمه‌ي مخصوصي كه روي دسته‌ي اتو قرار گرفته است، امكان اسپري‌كردن آب وجود دارد كه به اتوكشي چروك‌هاي عميق‌تر كمك مي‌كند. سيستم بخاردهي پيوسته اين مدل، بخار را به ميزان 45 گرم ‌بر دقيقه از منافذ سطح كفي خارج مي‌كند.

اين دستگاه به سيستم بخاردهي لحظه‌اي هم مجهز شده است. كافي است دكمه‌ي مخصوص بخاردهي لحظه‌اي را بفشاريد تا بخار با فشار زياد و به‌صورت ناگهاني از منافذ كفي اتو خارج ‌شود. به‌اين‌ترتيب صاف‌كردن چروك‌هاي عميق‌تر پارچه نيز به‌راحتي صورت مي‌گيرد. بخاردهي لحظه‌اي اتوي GC2998/80 به ميزان 170 گرم ‌بر دقيقه است. از ديگر ويژگي‌هاي كاربردي اين اتوبخار قابليت بخاردهي عمودي آن است كه بخاردهي لباس‌هاي مجلسي و كارشده را كه امكان اتوكشي آن‌ها به‌صورت عادي وجود ندارد، فراهم كرده است.

خصوصيات ديگراتوبخار فيليپس

فيليپس شركتي هلندي است كه بيش از يك قرن سابقه‌ي كار دارد. اين شركت از سال 1891 ميلادي آغاز به كار كرده و در زمينه‌هاي مختلفي ازجمله ابزار سلامت، آرايشي و بهداشتي، لوازم شخصي، لوازم‌خانگي و غيره فعاليت‌هاي گسترده‌اي انجام مي‌دهد.محصولات فيليپس با طراحي بسيار زيبا و شيك توليد شده و از ويژگي هاي خوب محصولات فيليپس، مي توان به كيفيت بالاي ساخت اشاره كرد كه طول عمر آن ها را بيشتر مي كند. اتوبخار فيليپس با بدنه اي به رنگ مشكي طراحي شده كه بسيار لوكس و زيبا به نظر مي رسد. برخي از قسمت هاي اين اتو بخار با رنگ قرمز تزئين شده كه جلوه اي بسيار زيبا دارد. مخزن آب از جنس پلاستيك نيمه شفاف توليد شده تا از ميزان آب باقي مانده در مخزن با خبر شويد.

آشنايي بيشتر با اتوبخار 2998 فيليپس

اين مخزن آب داراي گنجايش 320 ميلي‌ليتر است كه به سادگي با استفاده از ورودي آب موجود بر روي بالاي دسته پر مي شود. اين دريچه به اندازه كافي بزرگ طراحي شده تا شما بتوانيد به سادگي مخزن را پر كنيد.‌ با استفاده از ولوم چرخشي موجود بر روي مخزن آب، مي توانيد دماي مناسب با نوع لباسها را تنظيم كنيد. تنظيم درست دما با توجه به نوع البسه از سوختن و برق افتادگي آن ها جلوگيري خواهد كرد. آب از طريق دريچه كوچك تعبيه شده نزديك نوك اتو، بر روي البسه اسپري خواهد شد. اسپري آب موجب بالا بردن رطوبت لباس ها شده كه موجب بالا بردن كيفيت اتوكشي خواهد شد.

فيليپس اتو بخار دستي 2998 را با كفي استيم گلايد توليد كرده است. SteamGlide كفي منحصر به فرد فيليپس است. با وجود اين نوع كفي، شما به سادگي مي توانيد هر نوع پارچه اي را بدون نگراني در مورد برق افتادگي اتو كنيد. از ديگر ويژگي هاي خوب اين كفي مي توان به حركت ساده اتو بر روي پارچه ها اشاره كرد. اين كفي از يك پوشش 5 لايه توليد شده كه ضد زنگ و خوردگي است. اين مدل كفي طول عمر بالايي دارد و در برابر خراش بسيار با دوام است. همچنين تميز كردن كفي SteamGlide بسيار ساده تر است.‌

قابليت هاي عالي در اين دستگاه

اتوهاي بخار براي سهولت در امر اتوكشي از بخار آب استفاده مي‌كنند. از طرفي، رساندن آب به نقطه جوش باعث بر جاي ماندن املاح و رسوبات آب در منافذ و محفظه تبخير مي‌شود كه عملكرد دستگاه را تحت‌الشعاع قرار مي‌دهد. شركت‌هاي توليدكننده براي رفع اين مشكل از سيستم ضد رسوب استفاده كرده‌اند. همين قابليت در اتو بخار فيليپس در اين  مدل اتو بخار مانع انباشت رسوبات درون دستگاه مي‌شود.براي اينكه شخص بتواند چروك‌هاي عميق لباس را با دقت و عملكرد بالاتري از بين ببرد، انواع قابليت‌هاي بخاردهي براي اين محصول در نظر گرفته شده است. براي مثال با استفاده از سيستم بخاردهي آني يا لحظه‌اي اتو بخار فيليپس GC2998 قريب به 170 گرم بخار آب در هر دقيقه از منافذ تبخير آن آزاد مي‌شود كه براي از بين بردن چروك و تاخوردگي‌هاي عميق مناسب است.

اين دستگاه همچنين با بهره‌مندي از بخاردهي پيوسته قادر به توليد 45 گرم بخار در دقيقه است كه ويژگي كاربرپسندي محسوب مي‌شود.از ديگر مشخصه‌هاي قابل توجه در اين مدل مي‌توان به بخاردهي عمودي آن اشاره كرد كه امكان اتوكشي لباس‌هاي آويزان را فراهم مي‌آورد. با استفاده از اين قابليت در واقع نيازي به جابه‌جايي البسه و پهن كردن آنها روي ميز اتو نخواهد بود و كافي است منافذ تبخير را به سمت لباس يا پرده نشانه بگيريد تا چروك‌هايشان از بين برود. از طرف ديگر، محدوده توان مصرفي اين دستگاه تنها 2400 وات است كه با قرارگيري در محدوده استاندارد اتوهاي خانگي يعني 2000 تا 3000 وات، هزينه برق را به ميزان قابل توجهي پايين مي‌آورد.

طراحي بي نظير اتوبخار فيليپس 2998

تركيب رنگ مشكي و خاكستري بدنه اين محصول جلوه شيك و مدرني به آن بخشيده و خيلي سريع توجه شما را به خودش جلب مي‌كند. قابليت ضد چكه  اتو بخار GC2998 همچنين هنگام كاهش دماي دستگاه، با جلوگيري از ريختن آب اضافه از كف و كناره‌هاي آن، مانع ايجاد لكه روي سطح لباس مي‌شود.در مجموع اتو بخار فيليپس GC2998 يك محصول همه‌فن‌حريف با قيمتي اقتصادي بوده و تمام امكانات يك اتوي مدرن را داراست. اگر به دنبال خريد اتوبخار ارزان با قابليت‌هاي پيشرفته و كاربرپسند هستيد، اين مدل مي‌تواند گزينه خوبي باشد. شما مي‌توانيد اتو بخار فيليپس مدل GC2998 را با قيمت مناسب و گارانتي معتبر از فروشگاه اينترنتي فورپينا سفارش داده و آن را در كوتاه‌ترين زمان ممكن درب منزل تحويل بگيريد.

اتو بخار فيليپس مدل GC2998 براي تنظيم دما كافي است از دكمه‌ي ولوومي تعبيه شده در زير دسته استفاده نماييد. با چرخش اين دكمه و با توجه به نوع لباسي كه قرار است اتو كنيد، مي توانيد بهترين عملكرد را براي كار با اتو انتخاب نماييد. انتخاب درست تنظيمات با توجه به نوع لباس اهميت زيادي در فرآيند اتوكشي لباس هايتان دارد و دماي زياد ممكن است موجب برق افتادن، سوختن يا خيس شدن بيش از حد پارچه بشود. همچنين اتوبخار فليپس مدل GC2998 مجهز به سيستم ضد رسوب داخلي است كه به حفظ كيفيت عملكرد بخار دستگاه در طول زمان كمك بسزايي مي نمايد.

سيستم اتوبخار فيليپس

سيستم خاموش سازي خودكار اتو نيز ايمني كار با اين دستگاه را تضمين مي نمايد. اين دستگاه در صورت عدم كاركرد در حالت ايستاده پس از 8 دقيقه و در حالت خوابيده پس از 30 ثانيه به طور خودكار خاموش خواهد شد و مانند مدل هاي قديمي كه در حالت اماده به كار به دستگاه آسيب وارد مي شد نيست. اسپري داخلي اتو نيز از ديگر قابليت هاي اين اتو است كه از طريق منافز كوچك جلوي دستگاه انجام مي‌شود. با فشردن دكمه‌ي مخصوص اين عملكرد آب با فشار و به ميزان كم از منافز كفي اتوبخار اسپري مي شود. اسپري آب با ايجاد رطوبت بيشتر در سطح لباس به رفع سريع تر چين و چروك ها كمك زيادي نمايد و به روند اتوكشي سرعت زيادي مي بخشد.

اطلاع از قيمت اتوبخار فيليپس 2998

جهت اگاهي از قيمت اتو بخار فيليپس در اين مدل به سايت ما در “تاپ فروش” مراجعه كنيد.

 

منبع سايت تاپ فروش بانه :
اتوبخار فيليپس مدل GC2998

https://topfroosh.com/shop/اتوبخار-فيليپس-مدل-gc2998/feed/ 0

منبع :تاپ فروش
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.