آبميوه گيري بوش مدل MES3500

جامع ترين اخبار ايران و جهان در حوزه لوازم برقي و خانگي را در اين وبگاه مطالعه نماييد

جمعه ۰۷ اردیبهشت ۰۳

آبميوه گيري بوش مدل MES3500

۲۳ بازديد

مخزن آب ميوه گيري: دارد

نوع آبميوه گيري: برقي

كاركرد: تك كاره

مخلوط كن: ندارد

آسياب: ندارد

مخزن تفاله: دارد

تنظيمات سرعت: دارد

نمايشگر: ندارد

سيستم ضد چكه: دارد

منبع سايت تاپ فروش بانه :
آبميوه گيري بوش مدل MES3500

آبميوه گيري بوش مدل MES3500 https://topfroosh.com/shop/آبميوه-گيري-بوش-مدل-mes3500/ https://topfroosh.com/shop/آبميوه-گيري-بوش-مدل-mes3500/#respond فروشگاه اينترنتي تاپ فروش Mon, 15 Feb 2021 18:32:35 0000 https://topfroosh.com/?post_type=product&p=932

مخزن آب ميوه گيري: دارد

نوع آبميوه گيري: برقي

كاركرد: تك كاره

مخلوط كن: ندارد

آسياب: ندارد

مخزن تفاله: دارد

تنظيمات سرعت: دارد

نمايشگر: ندارد

سيستم ضد چكه: دارد

منبع سايت تاپ فروش بانه :
آبميوه گيري بوش مدل MES3500

 

معرفي و بررسي دستگاه ابميوه گيري بوش مدل MES3500

اب‌ميوه تازه و طبيعي و بدون مواد افزودني يك منبع براي تامين كردن انواع ويتامين ها و مواد غني است. دكتر هاي تغذيه روي خوردن ابميوه ها تاكيد زيادي كره اند. وقتي لوازم خانگي مي خريم دنبال كالايي با جنس خوب و كيفيت مناسب ان هستيم. بايد از برندهاي مختلف اطلاعات كافي داشته باشيم. يكي از لوازم مورد نياز هر خانواده كه بي‌ارتباط با سلامت افراد نيست دستگاه آب ‌ميوه‌ گيري است. تاريخچه علاقه انسان‌ها به نوشيدن آب‌ميوه به قبل از ميلاد برمي‌گردد و نحوه و تكنيك آب ميوه گيري در طول زمان تغيير كرده است كه امروزه نوع پيشرفته دستگاه‌هاي آب‌ميوه گيري را مشاهده مي‌كنيم. آبميوه گيري بوش مدل MES3500 ، محصولي با طراحي زيبا از اين شركت است كه داراي دو مخزن آبميوه و تفاله است كه هر كدام از به گونه‌اي مجزا از دستگاه در كنار آن قرار گرفته است.

قابليت جدا شدن مخزن‌ها علاوه بر نظافت آسان‌تر، ظرفيت بيشتري را نيز در اختيار مصرف‌كننده قرار داده است. تيغه اصلي از جنس استيل ضدزنگ بوده و دهانه دستگاه نيز از قطر مناسب برخوردار است. علاوه بر فيلتر دستگاه كه به راحتي قابل شستشو مي‌باشد، لوازم جانبي نيز قابليت شستشو در ماشين ظرفشويي را دارند. از جمله لوازم جانبي مي‌توان به مخزن پلاستيكي آبميوه كه شفاف و داراي درجه بندي است و همچنين مخزن تفاله آبميوه گيري اشاره نمود كه به راحتي مي‌توان آن‌ها را پس از پرشدن از دستگاه جدا نموده و با توقفي كوتاه در عملكرد دستگاه، آنها را خالي و براي ادامه آبگيري روي دستگاه نصب كرد. دستگاهي تك كاره محسوب مي شود و در 2 سرعت كار مي كند. پايه هاي ضد لغزش زير دستگاه مانع از لرزش و جابجايي حين فعاليت مي شود.

طراحي و قطعات ديگر دستگاه آبميوه گير

لوله خروجي دستگاه و پارچ آبميوه طوري طراحي شده اند تا آبميوه مستقيم وارد پارچ شده و چكه اي ايجاد نشود. ظرفيت پارچ در حدي است كه 3 تا 4 ليوان كوچك يا متوسط آبميوه را در خود جاي مي دهد. بوش توليد و عرضه كننده محصولات با كيفيت در بازار لوازم خانگي برقي در سراسر جهان است كه مشتريان و طرفداران زيادي دارد. با توان 700 وات و دو سرعت مختلف توانايي بالايي در آب‌گيري انواع ميوه دارد. اندازه دهانه ورودي آن 73 ميلي‌متر بوده كه به راحتي مي‌توان ميوه‌جات را به صورت كامل در آن وارد كرد و تيغه‌ اين دستگاه بوش از جنس استيل ضد زنگ مي باشد كه از كيفيت بالايي برخوردار است و همچنين اين دستگاه داراي 2 حالت تنظيمات سرعت ميباشد كه حالت اول براي ميوه هاي نرم تر و حالت دوم كه داراي قدرت بيشتري است براي ميوه هاي سخت تر استفاده ميشود.

پارچ آبميوه گيري داراي ظرفيت بالاي 1250 ميلي‌ليتر است كه با يكبار آب‌گيري تعداد زيادي ليوان را براي شما پر خواهد كرد و همچنين مخزن تفاله اين آبميوه گيري 2 ليتر ظرفيت دارد كه باعث ميشود شما كمتر در هنگام كار نياز به تخليه مخزن نماييد.

مشخصات داخلي دستگاه آبميوه گير بوش

اين محصول سيستم ايمني هوشمند دارد كه با آن آبميوه گيري بوش تنها زماني كار ميكند كه تمام قطعات بطور صحيح به هم متصل باشند. سيستم ضد چكه و شستشوي انواع قطعات آن از ديگر ويژگي هاي اين دستگاه است كه باعث ميشود سطوح آشپزخانه شما در هنگام آب گيري كثيف نشود. آبميوه گيري بوش BOSCH مدل MES3500 با توان 700 وات دستگاهي پر قدرت و مناسب براي لوازم خانگي بوده كه حتي مي توانيد با ان اب سبزيجات را هم بگيريد. بدنه اين آبميوه گيري از پلاستيك مقاوم و استيل ساخته شده كه علاوه بر استحكام بيشتر جلوه زيبايي به محصول ميبخشد. فيلتر داخلي آبميوه گيري MES3500 از جنس استيل ضد زنگ ميباشد كه مقاومت بسيار بالايي در برابر رطوبت دارد.

بر روي پنل دستگاه يك ولوم چرخشي براي روشن و خاموش نمودن و تنظيم سرعت در 2 درجه تعبيه شده است كه سرعت كم براي آبگيري ميوه هاي نرم و سرعت بالا براي آبگيري ميوه هاي سفت ميباشد. مخزن تفاله دستگاه داراي ظرفيت 2 ليتر بوده كه نياز به تخليه سريع را رفع مي نمايد. پارچ پلاستيكي اين آبميوه گيري با ظرفيت 1.25 ليتر و داراي درپوش ميباشد كه كاملا منطبق با دهانه خروجي دستگاه قرار ميگيرد و از پاشيده شدن آبميوه بر روي سطوح جلوگيري مي نمايد. دهانه ورودي دستگاه 73 ميلي متر بوده و ميتوان ميوه را به صورت كامل درون دستگاه قرار داد. دهانه خروجي دستگاه نيز به صورت ضد چكه طراحي شده و از پاشيده شدن آب ميوه بر روي سطوح جلوگيري مي كند.

ديگر امكانات آبميوه گير بوش ME3500

آبميوه گيري BOSCH مجهز به سيستم ايمني هوشمند بوده كه تنها پس از قرار گيري كامل تمام اجزا بر روي بدنه روشن مي شود. آبميوه گيري بوش يك دستگاه تك كاره است و قابليت اين را دارد كه سرعت آن در دو حالت تنظيم مي شود. همچنين پايه هاي ضد لغزش اين دستگاه  كمك مي كند كه در حين فعاليت دستگاه تكان نخورد و جابجا نشود. لوله خروجي اين محصول به شكلي طراحي شده كه آبميوه به صورت مستقيم وارد پارچ شود و چكه اي ايجاد نشود و اين پارچ مي تواند به اندازه 3 تا 4 ليوان متوسط آبميوه را در خود جا بدهد. خريد آبميوه گيري و استفاده از آن براي گرفتن عصاره ميوه ها سرمايه گذاري در حفظ سلامت بدن است. آب ميوه ي ارگانيك منبعي عظيم از ويتامين ها و عناصر مفيد براي بدن است و نوشيدن سبب سلامت  بدن خواهد شد.

آبميوه گيري بوش 3500 از طراحي مقاوم بالايي برخوردار بوده و در كنار آن با ظرفيت و عملكرد مناسبي كه ارائه مي دهد توانايي جلب رضايت كاربران را داراست. با خريد آبميوه گيري بوش مي توانيد انواع نوشيدني هاي سالم و ارگانيك را در كمترين زمان براي خود و اطرافيانتان تهيه نماييد. در واقع با ظرف 2 ليتر تفاله مي توانيد در هر بار استفاده از دستگاه مقدار زيادي آبميوه بگيريد.

امكانات عالي و پركاربرد اين ابميوه گيري

علاوه بر اين طراحي اين ابميوه گيري به صورت امروزي و نوآورانه صورت گرفته به طوري كه به راحتي مي توان ظرف مخصوص آبميوه كه از ظرفيت 1.25 ليتر برخوردار است را به لوله ي خروجي آبميوه متصل كرد تا مانع از پاشيده شدن آبميوه به بيرون جلوگيري به عمل آيد. دهانه ي ورودي ميوه با اندازه 73 ميلي متر طراحي شده كه براي ورودي ميوه كامل مانند سيب، كاملا مناسب است. مي توانيد به راحتي هرگونه ميوه را به سمت فيلتر براي آبگيري هدايت كرد. استفاده از جنس استيل و پلاستيك در بدنه موجب استحكام هر چه بيشتري ابميوه گيري 3500 شده و علاوه بر اين كه راحت تميز مي شود ظاهري مدرن هم به آن بخشيده است. بوش براي جنس استيل را براي فيلتر هم در نظر گرفته تا در مقابل رطوبت مقاوم باشد و از پس ميوه هاي مختلف با بافت سفت و سخت هم برآيد. 

در كنار اين سبك طراحي ماهرانه موتوري قدرتمند با توان 700 وات نيز همراه است تا قدرت لازم براي گرفتن آبِ ميوه ها را فراهم آورد؛ براي ارائه ي عملكرد ايده آل در اين دستگاه از دو سرعت بهره گرفته شده كه به وسيله ي ولوم چرخشي روي بدنه قابل تنظيم است، كاربران به واسطه ي سرعت زياد مي توانند ميوه هايي سفت مانند هويج را آبگيري نمايند و از سرعت كم هم براي ميوه هاي نرم تر استفاده كنند. آبميوه گيري MES3500 براي جلوگيري از سر خوردن در حين كار، مجهز به پايه هاي ضد لغزش همچنين محل ذخيره سازي كابل برق 1.2 متري  Cord storage نيز براي اين مدل در نظر گرفته شده است. از ديگر مزيت هاي اين دستگاه كه ايمني هر چه بيشتر را براي كاربران فراهم مي كند سيستم توقف ايمني  Extremely safe  مي باشد.

راهنماي استفاده از دستگاه آبميوه گير بوش 3500

در واقع دستگاه آبميوه گيري زماني شروع به كار خواهد كرد كه تمامي قطعات به درستي در سر جاي خود قرار گرفته باشند. آبميوه گيري بوش مدل MES3500 يك دستگاه پركاريرد و شيك كه براي گرفتن آب انواع ميوه ها كارايي مفيد ارائه مي دهد. آبميوه گيري تك كاره برقي داراي مخزن آبميوه به اندازه 1.25 ليتر است. جنس دستگاه از استيل ضد زنگ بوده و قطعات فلزي 3500 نيز از متريال استيل ساخته شده اند و علاوه بر استحكام بادوام در برابر زنگ زدگي مقاوم هستند. توان مصرفي اين دستگاه 700 وات بوده و از قدرت بالايي برخوردار است. از قابليت هاي آبميوه گيري بوش مدل مي شود به سوئيچ ايمني، سيستم ضد چكه اشاره كرد. آبميوه گيري بوش تنها زماني كار ميكند كه تمامي لوازم به درستي در جاي خود نصب شده باشند.

شركت بوش يكي از قوي ترين و معتبر ترين برند جهاني است كه سال هاست در بازار لوازم خانگي فعاليت قوي داشته و يكي از انتخاب هاي مناسب براي هر فردي ميتواند باشد. اما جنس تيغه و فيلتر تصفيه بر خلاف بدنه از استيل ضد زنگ است و هردوي آنها قابليت شستشو بعد از كار را دارند. اين محصول داراي پارچي پلاستيكي به گنجايش 1.25 ليتر ميباشد كه آب گرفته شده ميوه جات را در خود نگهداري ميكند و مانع از چكه كردن آن بروي كف و وسايل ميشود .مخزن تفاله گير آن نيز از ظرفيتي بالاتر و به ميزان 2 ليتر برخوردار است كه نياز به خالي كردن مكرر مخزن در طول دوره زماني كوتاه را از بين مي برد.

اطلاع از قيمت

جهت اگاه شدن از قيمت ابميوه گيري بوش  در اين مدل و خريد ان به سايت ما در تاپ فروش مراجعه كنيد.

منبع سايت تاپ فروش بانه :
آبميوه گيري بوش مدل MES3500

https://topfroosh.com/shop/آبميوه-گيري-بوش-مدل-mes3500/feed/ 0

منبع :تاپ فروش
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.