امكانات ماشين ظرفشويي روميزي بوش مدل SKS62E28IR (بخش اول)

جامع ترين اخبار ايران و جهان در حوزه لوازم برقي و خانگي را در اين وبگاه مطالعه نماييد

پنجشنبه ۰۶ اردیبهشت ۰۳

امكانات ماشين ظرفشويي روميزي بوش مدل SKS62E28IR (بخش اول)

۱۰۰ بازديد

 

ماشين ظرف‌شويي «بوش» مدل «SKS62E28IR» مناسب كساني است كه جاي زيادي در آشپزخانه ندارند؛ ولي به مزاياي وجود ماشين ظرف‌شويي واقف هستند. ماشين‌هاي ظرف‌شويي معمولا به‌صورت ايستاده در چند مدل مبله يا توكار يا اسليم توليد مي‌شوند كه به فضاي كافي در رديف پاييني كابينت‌ها نياز دارند. ماشين ظرف‌شويي روميزي بوش بدون نياز به تخريب كابينت‌ها، روي آن‌ها قرار مي‌گيرد و فضاي كمي اشغال مي‌كند. با توجه به نداشتن تكان و لرزش، خطري هم ايجاد نمي‌كند. اين ماشين ظرف‌شويي كارايي زيادي دارد و از فضاي كافي براي قرار دادن بشقاب و ليوان و قاشق و چنگال شش نفره برخوردار است. تمام بشقاب‌ها، ليوان‌ها و قاشق و چنگال‌ها در تنها سبد شست‌وشوي اين مدل جاي مي‌گيرند. مصرف آب و برق دستگاه بسيار پايين بوده و در مقايسه با شست‌وشوي دستي قطعا به‌صرفه است. 

در اين مدل مي‌توان از پودر يا قرص‌هاي مخصوص ماشين ظرف‌شويي استفاده كرد. صداي بسيار كم دستگاه اصلا آزار دهنده نيست و ظروف به‌آرامي ولي با كيفيت بالا شسته مي‌شوند. قابليت انتخاب دماي شست‌وشو و برنامه‌ها توسط پيچ تنظيم جلوي دستگاه انجام مي‌شود. باز شدن در مانند تمام ماشين‌هاي ظرف‌شويي از بالا به پايين است و وجود واشرها و عايق‌بندي‌هاي مناسب، مانع هر گونه نشت آب مي‌شود. در ادامه تلاش شده تا بتوان اطلاعاتي مناسب در مورد مشخصات اصلي و مهم مدل «SKS62E28IR» اين شركت ارائه كرد.

طراحي و ساخت

اين ماشين ظرفشويي در گروه ماشين‌هاي روميزي دسته‌بندي مي‌شود. ماشين‌ ظرفشويي‌هاي روميزي به دليل گنجايش كم و ابعاد كوچك به نسبت ماشين‌هاي توكار و مبله براي استفاده‌ي افرادي كه به تنهايي زندگي مي‌كنند يا خانواده‌هاي كم‌جمعيت مناسب خواهند بود. اين دستگاه بايد روي پيشخوان كابينت قرار بگيرد و بهتر است تا قبل از خريد نسبت به تحمل وزن دستگاه بر روي كابينت خود اطمينان حاصل نماييد.

مصرف انرژي

اين ماشين ظرفشويي بوش توانسته براساس استانداردهاي انرژي اتحاديه اروپا رتبه +A را كسب كند. اين رده‌بندي ميزان انرژي مصرفي نسبت به عملكرد را مي‌سنجد و براساس آن بهينه‌‌ترين كالا در زمينه مصرف انرژي در رده +++A جاي مي‌گيرد كه اين محصول فاصله‌اي دو پله‌اي با اين رده دارد كه البته باز هم ميزان مناسبي است. در واقع اين ماشين ظرفشويي مصرف انرژي بهينه‌اي دارد كه در نتيجه باعث مي‌شود تا برق مصرفي كل خانه نيز كمتر شود و بتوان ميزان صرفه‌جويي بهتري در مصرف برق داشت.

استفاده از حداقل آب ممكن براي شستشو

براي صرفه‌جويي در ميزان مصرف آب اين دستگاه، بوش براي آن از سنسور Aqua Sensor استفاده كرده است. اين سنسور با تشخيص ميزان كثيفي، غذا و روغن و چربي در آب دستگاه پس از آب‌كشي مشخص مي‌كند كه آيا نياز به شستشو و آب‌كشي مجدد وجود دارد يا خير و در صورت نياز تا زمان تميز شدن كامل ظروف چرخه شستشو را ادامه مي‌دهد. سنسور Load Sensor هم كه كار تشخيص ميزان ظروف داخل دستگاه را بر عهده دارد، براساس ميزان و تعداد ظروف داخل دستگاه ميزان آب ورودي براي آب‌كشي را تعيين مي‌كند كه در نتيجه مصرف بهينه و مناسب انرژي و آب را در پي دارد. 

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.