مخلوط كن كنوود مدل SB327

جامع ترين اخبار ايران و جهان در حوزه لوازم برقي و خانگي را در اين وبگاه مطالعه نماييد

پنجشنبه ۰۶ اردیبهشت ۰۳

مخلوط كن كنوود مدل SB327

۱۵ بازديد

  • جنس پارچ: شيشه
  • جنس بدنه: آلومينيوم
  • دايكست تنظيمات سرعت: دارد
  • عملكرد پالس: ندارد

منبع سايت تاپ فروش بانه :
مخلوط كن كنوود مدل SB327

مخلوط كن كنوود مدل SB327 https://topfroosh.com/shop/مخلوط-كن-كنوود-مدل-sb327/ https://topfroosh.com/shop/مخلوط-كن-كنوود-مدل-sb327/#respond فروشگاه اينترنتي تاپ فروش Fri, 12 Mar 2021 13:12:11 0000 https://topfroosh.com/?post_type=product&p=1202

  • جنس پارچ: شيشه
  • جنس بدنه: آلومينيوم
  • دايكست تنظيمات سرعت: دارد
  • عملكرد پالس: ندارد

منبع سايت تاپ فروش بانه :
مخلوط كن كنوود مدل SB327

 

قيمت مخلوط كن كنوود مدل 327

دستگاه مخلوط ‌كن يك دستگاه پر كاربرد است كه استفاده هاي زيادي دارد.  براي مخلوط كردن  چيز هاي مايع و همچنين جهت خرد يا آسياب كردن گوشت، سيب زميني، پياز، مغز گردو، برنج و غيره و يه طور كلي چيزهاي سخت به كار مي‌رود. دستگاه‌هاي مخلوط كن ممكن است پارچ شيشه‌اي يا پلاستيكي داشته باشند. با بعضي از دستگاه هاي مخلوط كن مي توانيد يخ هم خرد كنيد. شركتهاي سازنده اين گونه لوازم برقي گاهي دستگاه‌هاي متنوع و جداگانه به بازار عرضه مي‌كنند كه بعضي از آن‌ها فقط يك كار خاص را انجام مي‌دهد و بعضي ها چند كاره هستند. مخلوط كن كنوود 327 با توان بالا هر مخلوطي را مي‌تواند تهيه كند. اما ساختار آن  طوري طراحي شده است كه بيشتر براي تهيه آبميوه‌هاي مختلف است.

كار با دستگاه مخلوط كن كنوود

قدرت بالاي دستگاه مي‌تواند ميوه‌هاي سخت را هم خرد كند و مخلوط يك دستي را تهيه كند. با تيغه استيل ضدزنگ مقاوم يخ را نيز به‌راحتي خرد مي‌كند و نوشيدني خنك براي شما در هر موقع سال را تهيه مي‌كند. حجم پارچ به ‌اندازه 5 ليوان بزرگ يا 8 ليوان متوسط آبميوه تهيه مي نمايد. به‌اين‌ترتيب براي خانواده‌هاي پرجمعيت يا در ميهماني‌هاي با جمعيت متوسط، محل‌هاي سرو صبحانه و حتي كافي‌شاپ‌ها مناسب مي باشد.

خوردن آبميوه با استفاده از شير تخليه اي كه در ان قرار داده ‌شده به ‌راحتي صورت مي گيرد. پايه‌هاي ضد لغزش در زير دستگاه مانع حركت و جابجايي دستگاه هنگام كار مي‌شود. سرعت اين دستگاه دو حالت دارد كه براي تهيه آبميوه‌هاي تازه و طبيعي كافي مي باشد.

طراحي و جنس بدنه محصول

كنوود SB327 با بدنه‌اي آلومينيومي زيبايي دو چنداني به آشپزخانه شما مي دهد. اين آب ميوه گيري هم براي مصرف خانگي و هم براي كافي شاپ كاربرد خوبي دارد. مي توانيد با قدرت 750 وات موتور و تيغه يخ شكن آن هر ميوه اي به خصوص ميوه هاي با پوسته سخت را هم خرد نماييد. جنس بدنه از استيل  است و با رنگ كرومي كه دارد اثر انگشت يا لك بر روي بدنه نخواهد ماند.

مخلوط كن شير دار كنوود  SB327  انواع اسموتي را مي تواند درست كند. جنس تيغه و كاربرد آن با توجه به اينكه قرار است نوشيدني مانند اسموتي درست كند و تركبي از يخ خرد شده با ميوه ها را درست كند همزمان هم قابليت خرد كردن يخ را دارد هم تكه تكه كردن ميوه يا سبزيجات و غيره را دارا مي باشد.

به صورتي كه بافت آنها از بين نرود و فيبر و ديگر مواد تشكيل دهنده به خوبي حفظ مي شود. تفاوت آبميوه با اسموتي در اين است كه فيبر تشكيل دهنده ميوه ها در اسموتي حفظ مي شود و خواص آن از بين نمي رود. مخلوط كن شير دار كنوود  {SB327 } بر روي بدنه دو دكمه وجود دارد كه سرعت موتور را تنطيم مي نمايند. دكمه ي اول سرعت پايين و دومي سرعت بالا و همچنين دكمه ديگري هم بر روي آن قرار داده شده است به نام PULSE  كه براي خرد كردن بهتر يخ به كار مي رود.

ديگر كاربردهاي مخلوط كن كنوود

دكمه Dispense هم براي درست كردن اسموتي استفاده مي شود.اسموتي ها شامل فيبر و آب ميوه يا سبزيجات مي باشند. اما آبميوه از مواد و ويتامين هاي با قابليت جذب سريع متشكل شده اند. در اسموتي شما ميوه و سبزيجات تازه يا يخ زده را در مخلوط كن نوشيدني تبديل خواهيد كرد. اما در آبميوه پوست و فيبر موجود در آنها را از آب طبيعي داخل ميوه يا سزيجات، جدا مي نماييد. به طور كلي آبميوه فاقد فيبر مي باشد.

اما اسموتي از تمام اجزاء تشكيل دهنده ميوه و سبزيجات تشكيل مي شود فيبر موجود در نوشيدني باعث مي شود كه سرعت جذب كاهش يابد و براي روده مفيد باشد. در اسموتي تمام مواد مغذي مانند آنزيم ها ويتامين و فيبر داخل سبزي و ميوه بحفظ مي شود.

خريد مخلوط كن كنوود

اما در آبميوه بسياري از مواد لازم و ضروري براي بدن هدر مي رود و تنها آب داخل آنها قابل مورد استفاده است. كه در اين مخلوط كن شما مي توانيد هر كدام را اماده كرده و ميل كنيد. مخلوط كن شير دار كنوود SB327 از بهترين محصولاتي است كه  قدرت زيادي دارد و هر مخلوطي مي‌تواند تهيه كند و مورد پسند بسياري از مخاطبان مي باشد. شما مي توانيد اين محصول زيبا را از فروشگاه اينترنتي “تاپ فروش ” با قيمت مناسب خريداري نماييد و در كوتاه ترين زمان درب منزلتان تحويل بگيريد. اين دستگاه بيشتر براي تهيه ميوه و اسموتي ها مناسب بوده و مي توان از آن هم در محيط آشپزخانه و هم در محيطهاي تجاري مانند آبميوه گيري ها استفاده كرد. همچنين با توجه به تيغه هاي عالي كه دارد مي تواند تكه هاي يخ را خرد كند.

مشخصات فني و نوع جنس مخلوط كن

مخلوط كن كنوود داراي موتور پر قدرت با توان 750 وات بوده كه تمام كارهاي شما را بدون كم و كاست انجام دهد. بر روي بدنه اين دستگاه دكمه هاي تنظيم سرعت در 2 سطح و دكمه خاموش و روشن كردن دستگاه به چشم مي خورد. مخلوط كن كنوود مدل SB327 با توان 750 وات يكي از محصولات پركاربرد موجود در بازار است كه فضاي زيادي را در خانه ها اشغال نمي‌كند. بدنه اين دستگاه از فلز بادوام با آلياژ پرداخت شده و براق ساخته شده كه علاوه بر استحكام بالا زيبايي خيره كننده اي به آن بخشيده است. اين مخلوط كن كنوود به پارچ شيشه اي 2 ليتر مدرج مجهز گرديده و با قدرتي كه دارد امكان مخلوط كردن انواع مواد غذايي نرم و سخت را فراهم مي كند.

درب پارچ اين دستگاه به گونه اي طراحي شده تا  بتوان در صورت نياز و در حين كار با دستگاه، شكر ريز را برداشته و موادي را از طريق دريچه به آن افزود. بر روي بدنه مخلوط كن Kenwood SB 327 دكمه هايي جهت انجام تنظيمات دو سرعت به همراه عملكرد پالس قرار داده شده و لازم به توضيح است كه براي هر كدام از دكمه ها چراغ هاي نمايشگر آبي رنگي در نظر گرفته شده كه فعال بودن دكمه ها را نمايش مي دهد.

كاربردهاي ديگري كه بايد بدانيد

 دكمه در سمت راست بالا براي مخلوط كردن ميوه هاي نرم و ديگري در مخلوط كردن ميوه هاي سخت كاربرد دارند و با فعال كردن دكمه مربوط به پالس، تيغه استيل ضد زنگ با قدرت بيشتري شروع به چرخش مي كند و مي توان از آن براي خرد كردن يخ استفاده مي شود. همچنين اين دستگاه زيبا به شير خروجي هم مجهز شده كه علاوه بر راحتي در سرو آبميوه و تخليه آسان محتويات داخل پارچ، استفاده از آن را جالب و آسان تر مي سازد. در زير دستگاه پايه هاي ضد لغزش و ضد لرزش قرار داده شده كه از حركت و جابجايي دستگاه در حين كار جلوگيري مي كند.

جنس بدنه و قطعات مخلوط كن

مخلوط كن تك كاره كنوود مدل SB327 يكي از محصولات با كيفيت و بسيار قوي از شركت كنوود است. اين دستگاه داراي بدنه اي فلزي و ضد زنگ بوده و داراي ظاهري زيبا مي باشد. در اين محصول شاهد يك نوآوري جديد هستيم كه براي پارچ آن، شير تخليه در نظر گرفته شده تا ريختن و خالي كردن نوشيدني هاي داخل آن به راحتي صورت گيرد. اين مخلوط كن داراي يك پارچ شيشه اي بوده كه گنجايش آن 2 ليتر است و مي توان براي 4 يا 5 نفر همزمان نوشيدني هاي خوشمزه تهيه كرد.

داراي تيغه هاي فلزي ضد زنگ بوده كه مي تواند سخت ترين ميوه ها را خرد كرده و از آنها نوشيدني يكدست و سالم درست كند. كنوود براي اين پارچ شير تخليه در نظر گرفته تا كاربران براي تخليه نوشيدني نيازي به برداشتن پارچ نداشته باشند و مستقيماً از شير تخليه استفاده كنند.

اطلاع از قيمت ها

جهت اگاهي از قيمت ها و خريد مخلوط كن كنوود مدل 327 به سايت ” تاپ فروش “مراجعه كنيد.

منبع سايت تاپ فروش بانه :
مخلوط كن كنوود مدل SB327

https://topfroosh.com/shop/مخلوط-كن-كنوود-مدل-sb327/feed/ 0

منبع :تاپ فروش
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.