زالي:كروناي انگليسي در ۲۸استان كشور به گردش درآمده است

جامع ترين اخبار ايران و جهان در حوزه لوازم برقي و خانگي را در اين وبگاه مطالعه نماييد

پنجشنبه ۰۶ اردیبهشت ۰۳

زالي:كروناي انگليسي در ۲۸استان كشور به گردش درآمده است

۱۳ بازديد

فرمانده عمليات مديريت بيماري كرونا در كلانشهر تهران خاطرنشان كرد: ويروس جهش يافته كرونا يا فرم انگليسي اكنون به 28 استان كشور گسترش يافته است و هشدار مي دهد كه به محض آغاز سفرهاي نوروزي خطر ابتلا به ويروس در حال افزايش است. . به گزارش دنياي 77 ، به نقل از روابط عمومي دانشگاه …

زالي:كروناي انگليسي در ۲۸استان كشور به گردش درآمده است https://d77.ir/زاليكروناي-انگليسي-در-۲۸استان-كشور-به/ دنياي 77 Sat, 13 Mar 2021 20:46:25 0000 سلامت https://d77.ir/زاليكروناي-انگليسي-در-۲۸استان-كشور-به/ فرمانده عمليات مديريت بيماري كرونا در كلانشهر تهران خاطرنشان كرد: ويروس جهش يافته كرونا يا فرم انگليسي اكنون به 28 استان كشور گسترش يافته است و هشدار مي دهد كه به محض آغاز سفرهاي نوروزي خطر ابتلا به ويروس در حال افزايش است. . به گزارش دنياي 77 ، به نقل از روابط عمومي دانشگاه …

فرمانده عمليات مديريت بيماري كرونا در كلانشهر تهران خاطرنشان كرد: ويروس جهش يافته كرونا يا فرم انگليسي اكنون به 28 استان كشور گسترش يافته است و هشدار مي دهد كه به محض آغاز سفرهاي نوروزي خطر ابتلا به ويروس در حال افزايش است. .

به گزارش دنياي 77 ، به نقل از روابط عمومي دانشگاه علوم پزشكي شهيد بهشتي ، دكتر عليرضا جالي امروز شنبه درباره وضعيت كرونا ، استان تهران گفت: حدود 12 درصد رشد نشان مي دهد.

وي افزود: از اين تعداد 7222 بيمار در بخش مراقبت هاي ويژه بستري شدند كه نسبت به هفته گذشته حدود شش درصد افزايش داشته است.

دكتر جالي ادامه داد: در 24 ساعت گذشته تعداد كل مراجعه كنندگان به صورت سرپايي حدود 3500 نفر است ، زيرا تعداد مراجعه كنندگان در مركز بهداشت در روزهاي تعطيل معمولاً كمتر از روزهاي عادي است.

وي با بيان اينكه طي 24 ساعت گذشته 222 بيمار كرونيايي از بيمارستان مرخص شده اند ، خاطرنشان كرد: تعداد پذيرش در بيمارستان ها و بخش هاي مراقبت ويژه نسبت به هفته قبل افزايش يافته است.

دكتر جالي افزود: به نظر مي رسد بايد در اين هفته منتظر تعادل منفي بين ميزان تخليه و ميزان پذيرش باشيم.

وي يادآور شد: تعداد بيماران تازه پذيرفته شده در مقايسه با تعداد بيماراني كه طي 24 ساعت گذشته خسته شده اند ، افزايش يافته است.

دكتر جالي با اشاره به اينكه استان تهران به عنوان شهر زرد كرونا شناخته شده است ، گفت: “نوروز ، تهران اساساً منبع سفر است و احتمالاً بيشترين تعداد سفرهاي نوروزي به تهران اختصاص خواهد يافت. مطالعات اخير نشان داده است كه هفته گذشته ، تعطيلات آخر هفته به طور معمول 27 تا 33 درصد از منابع سفر بين شهري در استان تهران را تشكيل مي دهد و بنابراين اين تعداد ممكن است در تعطيلات نوروز افزايش يابد.

وي با اشاره به اينكه تهران مقصد سفر نوروزي كمتر نيست و باعث نگراني مي شود ، افزود: به طور معمول تهراني ها شهرها و استانهاي مختلف را براي سفر انتخاب مي كنند و تاكنون 26 استان به ويروس جهش آلوده شده اند.

دكتر جالي با اشاره به اينكه در استان تهران شاهد ابتلا به عفونت هاي اوليه هستيم ، گفت: اگر تهران و خوزستان را به عنوان بالاترين درصد ورودي و خروجي ويروس فراموش شده ترك كنيم ، استان هاي آذربايجان غربي ، مركزي و مركزي بيشترين درصد ويروس را دارند. شامل جهش هايي است كه بخشي از آن به دليل شرايط آزمايشگاهي و آزمايش توالي است

وي افزود: بنابراين بايد با وضعيت تلخي كه ويروس جهش در سراسر كشور گسترش داده روبرو شويم و اميدواريم سفر نوروزي به گونه اي نباشد كه باعث عود و ايجاد مشكل در منطقه مقاوم شود.

انتهاي پيام

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.