توصيه پليس به مشاوران املاك و شركت‌هاي حمل و نقل بار درپي ممنوعيت اسباب‌كشي در نوروز

جامع ترين اخبار ايران و جهان در حوزه لوازم برقي و خانگي را در اين وبگاه مطالعه نماييد

سه شنبه ۰۴ اردیبهشت ۰۳

توصيه پليس به مشاوران املاك و شركت‌هاي حمل و نقل بار درپي ممنوعيت اسباب‌كشي در نوروز

۱۵ بازديد

رئيس پليس مقاومت تهران بزرگ با اشاره به ممنوعيت انتقال و بردن هرگونه اثاثيه در ايام نوروز ، به آژانس هاي املاك و مشاوران و شركت هاي حمل و نقل مبلمان مشاوره داد. در گفتگو با دنياي 77 ، سرهنگ جليل موقوفه ، وي با بيان اينكه هرگونه اثاث كشي از 28 اسفند تا فروردين …

توصيه پليس به مشاوران املاك و شركت‌هاي حمل و نقل بار درپي ممنوعيت اسباب‌كشي در نوروز https://d77.ir/توصيه-پليس-به-مشاوران-املاك-و-شركت‌ها/ دنياي 77 Fri, 19 Mar 2021 01:10:05 0000 حوادث و رويداد https://d77.ir/توصيه-پليس-به-مشاوران-املاك-و-شركت‌ها/ رئيس پليس مقاومت تهران بزرگ با اشاره به ممنوعيت انتقال و بردن هرگونه اثاثيه در ايام نوروز ، به آژانس هاي املاك و مشاوران و شركت هاي حمل و نقل مبلمان مشاوره داد. در گفتگو با دنياي 77 ، سرهنگ جليل موقوفه ، وي با بيان اينكه هرگونه اثاث كشي از 28 اسفند تا فروردين …

رئيس پليس مقاومت تهران بزرگ با اشاره به ممنوعيت انتقال و بردن هرگونه اثاثيه در ايام نوروز ، به آژانس هاي املاك و مشاوران و شركت هاي حمل و نقل مبلمان مشاوره داد.

در گفتگو با دنياي 77 ، سرهنگ جليل موقوفه ، وي با بيان اينكه هرگونه اثاث كشي از 28 اسفند تا فروردين ممنوع است ، گفت: در اين مدت يك خانه فقط با اجازه پليس امكان پذير است ، در غير اين صورت ممنوع است.

وي گفت: با توجه به اينكه مشاوران و بنگاه هاي املاك بيشترين نقش را در معاملات و اجاره دارند ، شهروندان بايد براي دريافت مجوز مبلمان به ايستگاه پليس محلي مراجعه كنند. بنابراين ، ما از مشتريان آنها مي خواهيم اطمينان حاصل كنند كه براي ساخت هرگونه اثاثيه اين روزها بايد از اداره پليس اجازه بگيرند. بار ، مبلمان ، وانت و اتوبوس نيز بايد به اين موضوع توجه كنند.

به گفته رئيس پليس مقاومت تهران بزرگ ، فرم هاي درخواست مجوز به كلانتري ارائه شده است و شهروندان مي توانند براي دريافت اين فرم ها و گرفتن مجوز لازم به آنها مراجعه كنند.

اوقاف از شهروندان خواست تا براي اطلاع از موارد مشكوك با 110 مركز فوريت هاي پليسي تماس بگيرند.

انتهاي پيام

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.