كولر گازي 18000 پاناسونيك

جامع ترين اخبار ايران و جهان در حوزه لوازم برقي و خانگي را در اين وبگاه مطالعه نماييد

چهارشنبه ۰۵ اردیبهشت ۰۳

كولر گازي 18000 پاناسونيك

۱۲ بازديد

اقلام همراه كولر گازي 18000 پاناسونيك : كابل هاي اتصال،كنترل از راه دور،باطري مخصوص كنترل،دفترچه تلفن،5متر لوله رفت و برگشت

كشور سازنده: ژاپن
گاز مصرفي : R410a
اينورتر : دارد
قدرت پرتاب باد : 18 متر
ظرفيت سرمايش (Btu/hr) : 18000

منبع سايت بانه انتخاب:
كولر گازي 18000 پاناسونيك

كولر گازي 18000 پاناسونيك https://banehentekhab.com/product/كولر-گازي-18000-پاناسونيك/ https://banehentekhab.com/product/كولر-گازي-18000-پاناسونيك/#respond پشتيباني بانه انتخاب Fri, 27 Nov 2020 08:51:14 0000 https://banehentekhab.com/?post_type=product&p=284

اقلام همراه كولر گازي 18000 پاناسونيك : كابل هاي اتصال،كنترل از راه دور،باطري مخصوص كنترل،دفترچه تلفن،5متر لوله رفت و برگشت

كشور سازنده: ژاپن
گاز مصرفي : R410a
اينورتر : دارد
قدرت پرتاب باد : 18 متر
ظرفيت سرمايش (Btu/hr) : 18000

منبع سايت بانه انتخاب:
كولر گازي 18000 پاناسونيك

كولر پاناسونيك 18۰۰۰خريد كولر گازي ۱۸۰۰۰ پاناسونيك

معرفي و خريد كولر گازي۱۸۰۰۰ پاناسونيك

كولر گازي ۱۸۰۰۰ پاناسونيك يكي از انواع كولر گازي پاناسونيك فوق كم مصرف است كه به دليل قابليت هاي فراوان توانسته درصد بالايي از رضايت خريداران را به دست آورد.

ظرفيت سرمايش و گرمايش كولر گازي ۱۸۰۰۰ پاناسونيك ۱۸۰۰۰BTU است بدين معني كه مي‌تواند مساحت بين ۷۵ تا ۹۲ متر مربع را به خوبي خنك يا گرم نمايد. توجه به ظرفيت سرمايش و گرمايش كولر در هنگام خريد بسيار مهم است در صورت توجه نكردن به اين امر طول عمر كمپرسور كاهش پيدا مي‌كند.

همانطور كه گفته شد اين كولر فوق كم مصرف بوده و كلاس انرژي آن A است؛ دليل مصرف بسيار پايين اين كولر به خاطر ويژگي‌هاي موتور آن است؛ كه در ادامه به برخي از مهم ترين ويژگي هاي موتور پرداخته مي شود.

مشخصات اصلي كولر گازي پاناسونيك با ظرفيت 18000

  • ظرفيت سرمايش و گرمايش 18000BTU
  • داراي فيلترهاي نانو هپا و ويتامين جهت پاكسازي هوا
  • پرتاب باد چهارجهته جهت متعادل سازي هوا
  • داراي لوله مسي و كابل
  • سطح انرژي A
  • قدرت پرتاب باد تا 18 متر
كولر پاناسونيك 18000بهترين قميت كولر گازي ۱۸۰۰۰ پاناسونيك

ويژگي هاي موتور كولر گازي 18000 پاناسونيك

همه ما مي‌دانيم كه در هنگام خريد لوازم خانگي برقي بايد به ويژگي هاي موتور آن بيش از ديگر ويژگي ها دقت شود؛ زيرا موتور هر وسيله قلب آن است در صورتي كه موتور از كيفيت بالايي برخوردار باشد؛ وسيله نيز كارايي و طول عمر بالايي خواهد داشت. موتور كولر ۱۸۰۰۰ پاناسونيك طبق سيستم دي سي ساخته شده و مجهز به سيستم فول دي سي اينورتر است.

درون كمپرسور اين كولر گازي نوعي برد الكترونيكي تعبيه شده است كه در صورت رسيدن دماي محيط به حد تعادل، به جاي خاموش شدن موتور دور موتور كاهش پيدا مي كند و در نتيجه مصرف برق كاهش چشمگيري پيدا مي‌كند.

گاز مبرد كولر گازي فوق كم مصرف پاناسونيك از نوع R410A است كه نسبت به كولرهاي گازي غير اينورتر كمترين انرژي را براي جذب گرما از محيط مصرف مي نمايد.

الكترو موتور كولر گازي پاناسونيك به جريان مستقيم DC متصل مي شود و همين اتصال باعث شده تا كمپرسور و الكتروموتور با مصرف كمترين ميزان انرژي راه اندازي شوند؛ توجه داشته باشيد كه بيشترين ميزان مصرف برق در كولرهاي گازي مربوط به زمان استارت خوردن است كه در اين كولر گازي ها اين مورد برطرف شده و با كمترين ميزان مصرف انرژي راه اندازي مي شوند.

در كولر گازي ۱۸۰۰۰ پاناسونيك با توجه به دماي محيط سرعت و توان تنظيم مي‌شود و كولر با سرعت و دور موتور ثابت كار نمي كند و كمپرسور با حداقل توان و حداقل مصرف برق دماي محيط را به ايده آل ترين حالت مي رساند.

وجود مغناطيس دائمي به جاي آهنرباي القايي در اين كولرها از ديگر مزيت هايي است كه باعث شده كولر گازي ۱۸۰۰۰ پاناسونيك در دسته كولر هاي فوق كم مصرف قرار گيرد.

كولر گازي پاناسونيك مي تواند يك انتخاب فوق العاده براي دوستداران محيط زيست باشد؛ زيرا با كمترين ميزان مصرف برق ايده آل ترين محيط را از نظر دما و رطوبت براي شما مهيا مي سازد. اگر قصد خريد كولري با ظرفيت بالاتر داريد ما به شما كولر گازي 30000 پاناسونيك را پيشنهاد مي كنيم.

كولر پاناسونيك 18000قيمت خريد روز كولر گازي كم مصرف 18000 پاناسونيك

ساير قابليت هاي انحصاري كولر ۱۸۰۰۰ پاناسونيك

كولر گازي ۱۸۰۰۰ پاناسونيك براي مناطق گرم و معتدل كه دماي آنها بين مثبت ۶۵ درجه سانتيگراد تا ۱۵ درجه سانتيگراد زير صفر است؛ بسيار مناسب است.

پره هاي اين كولر گازي به صورت خودكار به چهار جهت بالا، پايين، چپ و راست مي چرخند و تمامي محيط را به صورت يكنواخت گرم و يا سرد مي نمايد.

جريان هوا در اين كولر گازي به صورت خودكار با استفاده از برد كامپيوتري به طور دقيق تنظيم مي شود.

در صورت قطع برق و اتصال مجدد آن دستگاه به صورت خودكار روشن شده و با همان عملكرد قبلي شروع فعاليت مي كند و دما را متناسب با وضعيت محيط به صورت خودكار تنظيم مي كند.

با فعال كردن قسمت تايمر خواب در كولر مدل ۱۸۰۰۰پاناسونيك مي توانيد خوابي آسوده در طي شب براي خود رقم بزنيد؛ تايمر خواب موجود در اين كولر هر دو ساعت يكبار يك درجه دماي محيط را افزايش مي دهد؛ در نتيجه شما در خواب احساس سرما نخواهيد كرد.

يكي از بهترين مزيت هاي كولر گازي ۱۸۰۰۰ پاناسونيك اين است كه بدون لرزش و بدون صدا فعاليت مي كند كه علت آن طراحي منحصر به فرد كندانسور خارجي و پنل هاي داخلي كولر است.

فيلترهاي كولر گازي پاناسونيك چه خصوصيتي دارند؟

امروزه فيلترهاي كولر گازي جزو مهم ترين قابليت ها به شمار مي روند و هر شركتي كه بتواند متنوع ترين و بهترين فيلترها را توليد نمايد مي‌تواند در بازار فروش موفق تر نيز عمل نمايد.

فيلترهاي اسپليت ۱۸۰۰۰ پاناسونيك از تنوع و قدرت تهويه بالايي برخوردار بوده و يكي از عوامل فروش بالاي اين كولرهاي گازي به حساب مي آيند.

فيلتر كربن فعال، فيلتر ويتامين c، فيلتر هپا و فيلتر تصفيه هوا از جمله مهمترين فيلتر ها مي باشد كه ويژگي هاي آن ها در ادامه بيان مي‌شود.

فيلتر هپا در كولر گازي پاناسونيك

يكي از فيلتر هاي به كار رفته شده در كولر گازي پاناسونيك، فيلتر هپا است. فيلتر هپا كمك مي كند تا هواي تنفسي شما عاري از ذرات ريز معلق در هوا باشد. كرك، ذرات گرد و غبار، موي حيوانات خانگي و پرزهاي جدا شده از فرش ها از جمله ذرات معلقي هستند كه گاها همراه با هواي تنفسي وارد ريه هاي شما شده و ايجاد حساسيت مي نمايد. وجود فيلتر هپا در كولر گازي ۱۸۰۰۰ پاناسونيك  مي تواند تمامي اين ذرات معلق را جذب نمايد و در نتيجه از حساسيت و ايجاد  خارش در دستگاه تنفسي جلوگيري نمايد.

اگر جزو افرادي هستيد كه ريه هاي حساسي دارند و از بيماريهاي تنفسي مانند برونشيت و آسم رنج مي برند؛ خريد كولر گازي پاناسونيك به شما پيشنهاد مي شود.

دفترچه راهنماي كولر گازي پاناسونيكراهنماي نصب كولر گازي 18000 پاناسونيك

فيلتر كربن فعال در اين دستگاه تهويه

از ديگر فيلتر هاي بسيار موثر در تصفيه هوا فيلتر كربن فعال است. علاوه بر وجود ذرات معلق در هوا، موارد ديگري از جمله بوهاي نامطبوع، دود و ذرات ميكروبي مي توانند هواي تنفسي ما را آلوده نمايند. با وجود فيلتر كربن فعال مي‌توان اين موارد را از هواي تنفسي حذف نمود‌.

شايد تا به حال براي شما پيش آمده باشد كه در اثر استفاده مداوم از انواع شوينده ها مانند گاز پاك كن، شيشه پاك كن، اسپري هاي لكه بر فرش و مبل گازها و بوهايي متصاعد شده باشد كه تنفس شما را سخت كرده باشد؛ با وجود فيلتر كربن فعال در دستگاه كولر ۱۸۰۰۰ پاناسونيك ديگر نگران اين موارد نباشيد.

فيلتر كربن فعال مي تواند تركيبات آلي فرار مانند بنزن، انواع دود مانند دود سيگار و تنباكو، دود ناشي از سوختگي غذا، گازهاي متصاعد شده از مواد شيميايي و غيره، كپك ها، قارچ ها و ذرات بيماري زا را جذب نموده و هواي تنفسي شما را به خوبي تصفيه نمايد.

اگر فضاي مدنظر شما كمتر از حد معقول براي استفاده از ظرفيت 18000 هست, ما به شما مدل و محصول كولر گازي 12000 پاناسونيك را پيشنهاد مي كنيم كه گزينه خوبي براي فضاهاي كم هست. يك مقايسه كنيد و نتيجه نهايي خود براي خريد را بگيريد.

فيلتر ويتامين c كولر گازي پاناسونيك 18 هزار

فيلتر ويتامين c كولر گازي پاناسونيك را مي توان يكي از منحصر به فرد ترين انواع فيلترها در بين دستگاه هاي تهويه مطبوع به حساب آورد.

خشكي هوا و عدم رطوبت رساني به پوست يكي از گلايه‌هاي افرادي است كه در مناطق خشك زندگي مي كنند؛ با وجود كولرهاي گازي رطوبت ساز اين مشكل و گلايه ها كمتر شده است؛ به منظور رفع اين مشكل شركت پاناسونيك در كولرهاي گازي خود فيلتر ويتامين c نصب نموده است.

ويتامين سي مزيت هاي بسيار زيادي دارد اگر اين ويتامين در جريان هواي تنفسي تركيب شود مي تواند اثرات بسيار مطلوبي بر پوست و سيستم ايمني بدن بگذارد.

وجود اين فيلتر خشكي پوست را از بين برده، احتمال ابتلا به بيماري هاي پوستي چون اگزما را كاهش داده، پيري پوست را به تاخير انداخته، توليد كلاژن را تحريك كرده و به طور كلي اثر آلاينده ها بر پوست را كاهش مي دهند؛ همانطور كه مي دانيد هواي تنفسي شامل آلاينده هايي است كه اين آلاينده ها بر سطح پوست نشسته و استرس پوست را افزايش مي دهند كه وجود فيلتر ويتامين c در كولر گازي پاناسونيك اين مشكلات را به طور چشمگيري كاهش داده است.

از مزيت هاي دستگاه مدل ۱۸۰۰۰ پاناسونيك اين است كه در صورت اشباع شدن فيلتر ها و نياز به شستشوي آن ها، به شما اطلاع مي دهد. در صورتي كه دكمه مربوط به فيلتر روشن شود؛ بدين معني است كه بايد براي تعويض و شستشوي فيلترها اقدام نماييد.

بهترين قميت خريد كولر گازي 18 هزار پاناسونيك

كولر گازي ۱۸ هزار پاناسونيك توسط بسياري از فروشگاه ها عرضه مي شود. به شما پيشنهاد مي شود خريد خود را از فروشگاههايي انجام دهيد كه همراه با گارانتي نامه و ضمانت نامه محصولات را عرضه مي كنند؛ زيرا عرضه محصول همراه با ضمانت نامه و گارانتي نامه نشان دهنده اصل بودن كالا است.

آيا مدل 18000 پاناسونيك يك كولر گازي يونيزر است؟

مدل 18هزار پاناسونيك فراتر از يك كولر گازي است؛ زيرا اين كولر گازي علاوه بر قدرت سرمايش و گرمايش قدرت تهويه مطبوع محيط را نيز بر عهده دارد.

افرادي كه مبتلا به بيماريهاي تنفسي هستند يا ريه هاي حساس دارند؛ بايد در محل كار و محل زندگي خود يك دستگاه يونيزر نصب نمايند؛ اما با وجود سيستم يونيزر در كولر گازي پاناسونيك ديگر نياز به خريد مستقل دستگاه يونيزر وجود ندارد؛ زيرا اين كولر هاي گازي با كمترين مصرف انرژي همان عملكرد دستگاههاي يونيزر را انجام مي دهند.

كولر گازي ۱۸۰۰۰ پاناسونيك با توليد ۳ ميليون يون در هر نيم ساعت مواد مضر موجود در محيط چون ويروس ها، باكتري ها، مواد سمي، ذرات معلق جذب نشده در فيلتر هپا، ذرات آلرژي زا و غيره را حذف مي نمايد. يون هايي كه توسط كولر گازي توليد مي شوند بار منفي داشته و تمامي ذرات موجود در محيط داراي بار مثبت هستند در نتيجه اين يون هاي منفي ذرات مضر بار مثبت را حذف مي نمايند.

منبع سايت بانه انتخاب:
كولر گازي 18000 پاناسونيك

https://banehentekhab.com/product/كولر-گازي-18000-پاناسونيك/feed/ 0

منبع :بانه انتخاب
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.