كولر گازي 30000 هيتاچي

جامع ترين اخبار ايران و جهان در حوزه لوازم برقي و خانگي را در اين وبگاه مطالعه نماييد

چهارشنبه ۰۵ اردیبهشت ۰۳

كولر گازي 30000 هيتاچي

۹ بازديد

اقلام همراه كولر گازي 30 هزار هيتاچي :كابل هاي اتصال،كنترل از راه دور،باطري مخصوص كنترل،دفترچه تلفن،5متر لوله رفت و برگشت

كشور سازنده : مالزي (قطعات ژاپن)
تكنولوژي اينورتر : دارد
فيلتر تصفيه هوا : نانو تيتانيوم
سيستم Auto restart : دارد
نوع كمپرسور : روتاري اسكرول
قدرت پرتاپ هوا : 12 متر

منبع سايت بانه انتخاب:
كولر گازي 30000 هيتاچي

كولر گازي 30000 هيتاچي https://banehentekhab.com/product/كولر-گازي-30000-هيتاچي/ https://banehentekhab.com/product/كولر-گازي-30000-هيتاچي/#respond پشتيباني بانه انتخاب Thu, 26 Nov 2020 18:38:22 0000 https://banehentekhab.com/?post_type=product&p=275

اقلام همراه كولر گازي 30 هزار هيتاچي :كابل هاي اتصال،كنترل از راه دور،باطري مخصوص كنترل،دفترچه تلفن،5متر لوله رفت و برگشت

كشور سازنده : مالزي (قطعات ژاپن)
تكنولوژي اينورتر : دارد
فيلتر تصفيه هوا : نانو تيتانيوم
سيستم Auto restart : دارد
نوع كمپرسور : روتاري اسكرول
قدرت پرتاپ هوا : 12 متر

منبع سايت بانه انتخاب:
كولر گازي 30000 هيتاچي

كولر گازي هيتاچي 30000كولر هيتاچي 30000

مشخصات فني و معرفي كولر گازي 30000 هيتاچي

كولر گازي 30000 هيتاچي داراي دوحالت سرد و گرم است كه در كشور ژاپن توليد شده و كشور هاي مالزي و چين كار مونتاژ آن را انجام ميدهند .كولر گازي هيتاچي داراي ويژگي بالاترين كيفيت و زيباترين و به روز ترين طراحي است كه همين امر باعث مورد استقبال قرارگرفتن آن شده است . با ورود به فصل گرما كولر گازي جايگاه ويژه اي را به خود اختصاص ميدهد و جايگزين مناسبي براي ديگر خنك كننده ها هستند.

اين نوع از كولر گازي براي سيستم گرمايشي نيز بسيار پر كاربرد است. يعني سيستم گرمايش و خنك كننده را باهم دارا است كه همين امر موجب انتخاب آسان و جذب مشتري بيشتري ميشود .كولر گازي هيتاچي 36هزار مدلهاي مختلفي دارد كه شامل مدل معتدل ، تروبيكال با كمپرسور ثابت و گاز مصرفيR22 و مدل اينورتر معتدل با كمپرسورو گاز مصرفي R410,و قابليت تك سرمايشي وسرمايشي گرمايشي باظرفيت هاي مختلف از8000 تا 30000 ميباشد كه هر ظرفيت مناسب براي فضاهايي با اندازه مشخص ميباشد.

امكانات كولر 30000 برند هيتاچي براي خريد:

  • داراي استانداردCE ميباشد
  • داراي فيلتر تصفيه هواي  نانوتيتانيوم است
  • داراي قطعات برقي ضد حريق ميابشد
  • دستگاه كنترل از راه دور بيسيم LCD دار دارد
  • داراي مبدل گرمايي چند بعدي است
  • ضد قارچ و ضد كپك
كولرگازي هيتاچي 30000كولر هيتاچي 30000 اينورتر

توان و مشخصات فني كولر گازي هيتاچي با ظرفيت 36هزار

كولر‌گازي هيتاچي با ظرفيت 30000 مناسب سالن هايي با متراژ  75متر مربع و ارتفاع سقف 28متر است .شكل ظاهري آن پنلي شكل است  كه بعد از نصب در محيط خانه يا جاهاي ديگر زيبايي بيشتري را به محيط ميدهد اين مدل از كولر گازي هيتاچي به دليل ايجاد فضاي يكدست ويكپارچه مورد پسند سخت پسندان نيز ميباشد .

بنابراين بايد ظاهر آن به گونه اي باشد كه تأثير مثبت و فوق العاده و در عين حال ساده اي را بر محيط بگذارد . اين مدل از كولر گازي هيتاچي همانطور كه از نامش پيداست داراي ظرفيت 30000 است كه مناسب سالن هاي بزرگ يا سالن پذيرايي بزرگ شما ميباشد .

در كولرگازي Hitachi 30000 , به دليل به روز و مدرن بودن, به جاي نمايشگر و دكمه كه در مدلهاي قديمي وجود داشت, از صفحه LED مخفي در روي پنل داخلي كولر استفاده شده, كه فقط در مواقعي كه كولر روشن است قابل ملاحظه ميباشد. اين مدل كولر گازي به دليل داشتن سيستم گرمايشي و سرمايشي در هر دوفصل گرم وسرد سال مورد استفاده قرار ميگيرد . نوع كمپرسوري كه در اين كولر بكار رفته اسكرول است كه كاربرد آن مناسب در مناطق معتدل كشورمان است.

اگر قصد داريد از ديگر محصولات برند هيتاچي در توليدات كولر گازي اطلاعت بيشتري كسب كنيد, مي توانيد محصولات اين برند را در سايت بانه انتخاب مشاهده كنيد. يا مي توانيد به نزديكترن محصول به كولر 30000 اين برند يعني صفحه كولر گازي 36000 هيتاچي مراجه كنيد و مشخصات آن را ببينيد.

كمپسور و ميزان مصرف انرژي در اين كولرگازي

اسپليت 30000 هيتاچي داراي موتور قوي ميباشد كه مناسب شهرهايي كه آب و هواي مرطوب ومعتدل تري دارند مانند شمال وشمال شرق كشور است ، يعني در اين مناطق كارايي بهتري دارند .

ميزان مصرف انرژي كولر گازي از نظر مشتريان امري بسيار مهم است كه كولر گازي هيتاچي جزء كم مصرف ترين ها ميباشد. نوع گاز به كار رفته در كولرگازي 30000 هيتاچي R22  است كه داراي بيشترين سرما يش نسبت به گاز R410ميباشد.

از ويژگي هاي بارز اين كولر ميتوان به بي سر و صدا بودن و كم مصرف بودن آن اشاره كرد . اين كولر قادر به حفظ دماي محيط در شرايطي كه تنظيم كرده ايد ميباشد . همچنين  داراي اوپراتور ضد باكتري ،ضد فرسايش ، مجهز به تايمر خواب ، تشخيص هوشمند خرابي دستگاه ، مجهز به سيستم جذب بو ، ضد رسوب ، ضد زنگ زدگي و موتور توربو از ديگر ويژگي هاي منحصر به فرد دستگاه كولر 30000 Hitachi است .

نكته مهم در خريد كولر: براي خريد كولر گازي حتما بايد به مشخصات مصرف انرژي و نوع برق مصرفي كولر گازي توجه ويژه اي داشت. كه كولر 30هزار برند هيتاچي از نظر مصرف انرژي در رده ي متوسط قرارگرفته است. همچنين مي توانيد در اين زمينه محصول كولر گازي 24000 هيتاچي را هم مشاهده كنيد.

بررسي قابليتهاي منحصر به فرد در اين دستگاه تهويه مطبوع

يكي ديگر از امكانات اين كولر قابليت شروع به كار مجدد است بعد از قطع و وصل شدن برق كولر گازي هم نيز روشن شده و با همان حالت انتخاب شده ي قبلي خود مجددا شروع به كار ميكند . صداي بسيار كمتري را نسبت به بقيه كولرهاي گازي به دليل سيستم برقDC با ولتاژ 35ولت دارا ميباشد و در مقايسه با برق معمولي امنيت بيشتر وبه ميزان 10 درصد بازدهي بيشتري دارد  .

فن كولر گازي هيتاچي از فن هاي ديگر به نسبت  بزرگتر است  به همين دليل كمتر ميچرخد و در نتيجه ميزان انرژي كمتري را مصرف ميكند وهمچنين به دليل بزرگتر بودن دريچه هاي اين كولر گازي به اندازه ي15 درصد كمتر انرژي مصرف ميكند .

دركولر گازي هيتاجي از كمپرسور اسكرول استفاده شده كه اين كمپرسور نسبت به  دونوع ديگر از نظر عملكرد به صرفه تر است و هم چنين به توليد بسيار كمتر صدا كمك ميكند و انرژي كمتري نيز مصرف ميكند.

به طور كلي نسبت به بقيه كولرهاي گازي ميزان برق مصرفي كمتري را دارد . انواع كولرهاي گازي كه در آنها از كمپرسور اسكرول استفاده شده سيستم سرمايش پر قدرت تري را دارند.

نوع گاز مورد استفاده در دستگاه كولر 30000 Hitachi

به دليل استفاده از نوع گاز R22در كولرهاي گازي هيتاچي از كيفيت سرماي بالاتري ميتوان بهره برد. در نتيجه اين نوع كولر گازي هيتاجي با ظرفيت 30000 , به دليل ويژگي هاي منحصر به فرد در مقايسه با انواع مشابه ديگر كولر گازي در رده ي ممتاز و درجه يك قراردارد.

كنترل كولر گازي هيتاچيكولر 30000 برند هيتاچي

امكاناتي بي نظير و هوشمند در اسپيلت هيتاچي 30000

حالت توربو از ويژگي هاي خاص اين دستگاه است كه زيبايي خاص و چشم نوازي را به پنل داخلي كولر گازي هيتاچي اختصاص داده است . حالت توربو در كولر گازي يك قابليت بسيار عالي به حساب مي آيد. در اين حالت يعني حالت توربو كولر گازي هيتاچي با بالاترين سرعت و حداكثر توان خود شروع به كار ميكند. اين امر موجب توليد سرماي بسيار بيشتري ميشود .

اين مدل كولر گازي داراي “سيستم ضدميكروب” است. يعني در اين دستگاه از فيلترهاي ضدميكروب يا اصطلاحا “آنتي باكتريال ” به كار برده شده كه  از يونها كه ذرات باردار هستند براي تصفيه هواي آلوده ي محيط استفاده ميكند و هوا واكسيژن بهتري را در محيط پخش ميكند .

يكي ديگر از ويژگي هاي اين كولر قابليت تنظيم بر روي حالت خواب است كه با تنظيم كردن دستگاه بر روي اين حالت چه در سيستم گرمايش و چه در سيستم سرمايش در دو ساعت اول هرساعت دما را يك درجه به دماي معمولي اتاق نزديكتر ميكند .

اين نوع كولر گازي به دليل استفاده از پنل ديجيتالي و استفاده از فناوري LED قادر به نمايش تمام جزئيات كلي محصول در هنكام روشن بودن و كاركردن دستگاه مانند دما وحالت انتخابي مشتري ميباشد .

اين كولر را به دليل خاصيت ضد زنگ و مقاوم بودن به نام پوشش سبز كندانسور ناميده اند . اين پوشش سبز كندانسور كه مقاومت بالايي دارد كولر رااز زنگ زدگي جلوگيري و دوام واستحكام و مقاوت پنل خارجي را تا چندين برابر  زياد ميكند .

ويژگي هاي ديگر كولر گازي 30 هزار برند هيتاچي: 

۱: داراي استانداردCE ميباشد

۲: داراي فيلتر تصفيه هواي  نانوتيتانيوم است

۳: داراي قطعات برقي ضد حريق ميابشد

۴: دستگاه كنترل از راه دور بيسيم LCDدار ،را دارد

۵: داراي مبدل گرمايي چند بعدي است

۶: ضد قارچ و ضد كپك

۷: ضدآلرژي

۸: داراي عملكرد بوزدايي

۹: تميز كننده هواي ماوراي بنفش

به لطف وجود دريچه هاي بزرگتر ، فن بزرگتر، جريان هواي بهتر و حالت سرمايشي فوق العاده اي كه كولر گازي هيتاچي ۳۰۰۰۰دارد خيلي سريع محيط را خنك و دلپذير ميكند.

كولر هيتاچي 30000كولر گازي 30هزار برند هيتاچي اصل

مجهز به فيلتر 5 لايه هوشمند جهت تصفيه سازي هوا 

ميزان اثر بخشي فيلتر تصفيه هواي نانو تيتانيوم واسابي در ازبين بردن ميكروب وباكتريها ۹۹درصد ميباشد كه در دانشگاه پوتراي مالزي ظرف ۲۴ساعت به انجام رسيده است .  فيلتر تصفيه هواي نانوتيتانيوم واسابي به ميزان قابل توجهي مانع رشد قارچ وكپك ميشود و امكان لذت بردن از هواي پاكيزه وتازه بدون هرگونه قارچ وكپكي را براي شما فراهم ميكند .

اصل كار فيلتر نانو تيتانيوم اثر ضد باكتري و بوزدايي را دارد به ميزان ۸۲درصد در يك ساعت بوزدايي ميكند .

LEDهاي موجود در يونيت داخلي كولر ۳۰۰۰۰هيتاچي اشعه موج كوتاه ماوراي بنفش ساطع ميكند. با اين كار باعث كشته شدن باكتري هاي گير افتاده در فيلتر دستگاه  ميشود . اثر ضد عفوني كنندگي بسيار قوي ماوراي بنفش موجود در كولرهاي گازي هيتاچي باعث ميشود كه فورا قبل از پراكنده شدن باكتري ها در محيط  نابود شوند و در نتيجه هواي تازه تري را در محيط پخش ميكند.

قابليتي خاص براي پاكسازي هوا از عوامل بيماري زاي محيط

LEDهاي موجود در اين دستگاه در داخل يونيت نصب شده است. كه نميگذارد اشعه ي ماوراي بنفش در داخل اتاق نفوذ كند و به بدن انسان ضرر و آسيب برساند . اشعه هاي مورد استفاده در فيلتر تصفيه ي هوا از نوع با طول موج كم و كوتاه است كه اثر گذاري قوي آن فقط بر روي ميكروب ها است . همچنين اين LEDها بسيار با دوام است و بدون نياز به تعمير تا۱۰سال عمر ميكند.

فن مماسي آنتي باكتريال از رشد ميكروب ها جلوگيري ميكند و بهداشت و تميزي را در محيط منزل براي شما به ارمغان مي آورد . اين فن با بهره گرفتن از يون نقره و يونهاي ديگر از قدرت بسيار بالايي براي از بين بردن ميكروب ها بر خوردار است و از آنجايي كه يون ها به ندرت با آب يا حلال ها از بين ميروند بنابراين خاصيت ضد ميكروبي آن تا مدت هاي طولاني تري  حفظ ميشود .

با انتخاب عملكرد چرخشي موازي شبكه هاي وزشي با همديگر از سمت چپ به سمت راست حركت ميكند. بنابراين بدون آنكه جهت وزش باد مستقيم به سمت شما باشد از هواي خنك و دلپذير لذت خواهيد برد .

صداي وزوز ناشي از امواج الكترو مغناطيس به دليل استفاده از سيستم برق DCبا ولتاژ ۳۵ولت به طور كلي حذف شده است علاوه بر اين، اين سيستم ايمن تر است وتا ميزان ۱۰در بازدهي بيشتري دارد .

منبع سايت بانه انتخاب:
كولر گازي 30000 هيتاچي

https://banehentekhab.com/product/كولر-گازي-30000-هيتاچي/feed/ 0

منبع :بانه انتخاب
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.