جدي‌ترين زلزله‌هاي ايران در هفته‌اي كه گذشت

جامع ترين اخبار ايران و جهان در حوزه لوازم برقي و خانگي را در اين وبگاه مطالعه نماييد

شنبه ۰۸ اردیبهشت ۰۳

جدي‌ترين زلزله‌هاي ايران در هفته‌اي كه گذشت

۷ بازديد

بزرگترين زمين لرزه هفته گذشته در هودك استان با بزرگاي 4.2 ريشتر بود. به گزارش دنياي 77 ، هفته گذشته ، هودك زمين لرزه اي به بزرگي 4.2 ريشتر در استان كارمان ، زمين لرزه اي به بزرگي 3.6 ريشتر در كامران در استان كردستان و زمين لرزه اي به قدرت 8.6 ريشتر در برزجان …

جدي‌ترين زلزله‌هاي ايران در هفته‌اي كه گذشت https://d77.ir/جدي‌ترين-زلزله‌هاي-ايران-در-هفته‌اي/ دنياي 77 Sat, 19 Jun 2021 04:57:21 0000 حوادث و رويداد https://d77.ir/جدي‌ترين-زلزله‌هاي-ايران-در-هفته‌اي/ بزرگترين زمين لرزه هفته گذشته در هودك استان با بزرگاي 4.2 ريشتر بود. به گزارش دنياي 77 ، هفته گذشته ، هودك زمين لرزه اي به بزرگي 4.2 ريشتر در استان كارمان ، زمين لرزه اي به بزرگي 3.6 ريشتر در كامران در استان كردستان و زمين لرزه اي به قدرت 8.6 ريشتر در برزجان …

بزرگترين زمين لرزه هفته گذشته در هودك استان با بزرگاي 4.2 ريشتر بود.

به گزارش دنياي 77 ، هفته گذشته ، هودك زمين لرزه اي به بزرگي 4.2 ريشتر در استان كارمان ، زمين لرزه اي به بزرگي 3.6 ريشتر در كامران در استان كردستان و زمين لرزه اي به قدرت 8.6 ريشتر در برزجان در استان برهور را احساس كرد.

جزئيات زلزله هفته گذشته به شرح زير است:

شنبه 22 خرداد

مركز زمين لرزه در 11.2 كيلومتري زمين در بورجان ، استان بوشهر ، و مركز زمين لرزه در 11 كيلومتري بوراجان ، 23 كيلومتري سدآباد و 24 كيلومتري بهاداتي در استان گزارش شده است.

زمين لرزه اي به بزرگي 2.6 ريشتر دابوش در استان مازندران را لرزاند.

مركز زمين لرزه در حاجماداك ، استان كارمان ، در عمق 6 كيلومتري زمين و بزرگاي 4.2 ريشتر گزارش شده است. مركز زمين لرزه در 20 كيلومتري هجدك ، 35 كيلومتري چترود و 41 كيلومتري خانوك گزارش شده است.

يكشنبه 23 خرداد

خرموجه در استان بوشهر ، زمين لرزه 2.7 ، هودك در استان كرمان ، دو زمين لرزه ، 2.9 و دو زمين لرزه ، 2. 2.5 ، آرماده ، استان كردستان ، 2.9 زلزله ، يزدانشهر ، استان كارمان ، 2.6 زلزله ، گازي گازي ، استان هرمزگان ، 2.7 زلزله ، استان خراسان شمالي ، 2..99 زلزله.

مركز زمين لرزه 8.7 ريشتري در عمق 8 كيلومتري زمين لرزه گزارش شده است و مركز اين زمين لرزه در 23 كيلومتري بندر ژنو ، 31 كيلومتري بندر ريگ و 35 كيلومتري امام حسن در استان است.

دوشنبه 24 خرداد

مركز زمين لرزه در كامايران در استان كردستان در 3 كيلومتري زمين و مركز آن 1 كيلومتري در كامايران در استان كردستان ، 3 كيلومتري كرمانشاه و 3 كيلومتري روانسر در استان كرمانشاه گزارش شده است.

زمين لرزه اي به قدرت 2.6 ريشتر در هژدا ، استان كرمان ثبت شد.

بندر ژنو در استان بوشهر مركز زمين لرزه اي به بزرگي 3 ريشتر در عمق 9 كيلومتري با مركز زمين لرزه 10 كيلومتري است. زمين لرزه هايي در عمق 8 كيلومتري 2.7 و 3.4 زمين لرزه ديگر در منطقه.

زمين لرزه اي به بزرگي 3.4 ريشتر نوار گميش در استان گلستان را در عمق 3.3 كيلومتري لرزاند و مركز آن 9 كيلومتري نوار گميش ، 23 كيلومتري بندر تركمنستان و 24 كيلومتري سيمين شهر در استان بود.

زمين لرزه اي به بزرگي 2.2 ريشتر در عمق 8 كيلومتري زمين آرادان در استان سمنان را لرزاند و مركز آن كيلومتر 0 كيلومتر در آرادان ، 66 كيلومتري گرمسار و 81 كيلومتري سركه استان است.

زمين لرزه اي به بزرگي 2.6 ريشتر هجدا در استان كرمان و زمين لرزه اي به قدرت 2.9 ريشتر در چوار در استان ايلام را لرزاند.

استان خوي در آذربايجان غربي زمين لرزه اي به بزرگي 3.3 ريشتر در عمق 12 كيلومتري زمين احساس كرد و مركز آن 11 كيلومتري خوي ، 31 كيلومتري ايواووگلي در استان آذربايجان غربي و 34 كيلومتري تساوج در استان آذربايجان شرقي بود.

مركز زمين لرزه در 8 كيلومتري عمق بابوني ، استان فارس ، و مركز زمين لرزه در 8 كيلومتري بابوني ، 26 كيلومتري نورباد و 37 كيلومتري مسيري گزارش شده است.

جمعه 25 ژوئن

زمين لرزه اي به بزرگي 3.3 ريشتر در عمق 13 كيلومتري بندر جناوا در استان بوشهر ثبت شد.

همچنين يك زلزله 2.7 ريشتري در شهدا در استان كرمان و يك زمين لرزه 2.9 ريشتري در هژدا در استان كرمان رخ داده است.

چهارشنبه 26 خرداد

استان كرمان در راين لند II. مركز زمين لرزه در زير زمين گزارش شده است ؛ هيچ هشدار تسونامي صادر نشده است. مركز زمين لرزه در زير زمين گزارش شده است ؛ هيچ هشدار تسونامي صادر نشده است. مركز زمين لرزه در زير زمين گزارش شده است ؛ اما هيچ هشدار تسونامي صادر نشده است.

پنجشنبه 27 خرداد

مركز زمين لرزه در مركز زمين لرزه در ايجه ، استان خوزستان ، در عمق 8 كيلومتري زمين گزارش شده است.

مركز زمين لرزه در باردخون در استان بوشهر در عمق 21 كيلومتري زمين با بزرگي 4.4 ريشتر گزارش شده و مركز آن 1 كيلومتري خورد خون ، 16 كيلومتري آبادان و 22 كيلومتري كاكر بوده است.

مركز زمين لرزه در زير مركز زمين لرزه گزارش شده است ؛ هيچ هشدار تسونامي صادر نشده است. مركز زمين لرزه در زير مركز زمين لرزه گزارش شده است ؛ اما هيچ هشدار تسونامي صادر نشده است. مركز زمين لرزه در زير مركز زمين لرزه گزارش شده است ، اما هيچ هشدار تسونامي صادر نشده است.

جمعه 28 خرداد

اين زمين لرزه به بزرگي 2.7 ريشتر در صالح آباد استان ايلام ثبت شد.

انتهاي پيام

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.