دستگيري سارقي كه ممكن بود قطار را از ريل خارج كند

جامع ترين اخبار ايران و جهان در حوزه لوازم برقي و خانگي را در اين وبگاه مطالعه نماييد

جمعه ۲۸ اردیبهشت ۰۳

دستگيري سارقي كه ممكن بود قطار را از ريل خارج كند

۶ بازديد

رئيس پليس مقاومت تهران بزرگ از دستگيري مردي كه قصد سرقت قطار را داشت ، گفت: در صورت عبور قطار ممكن است از خط ريلي قطار و حوادث غيرقابل جبران رخ دهد. در گفتگو با دنياي 77 ، سرهنگ جليل موقوفه ، وي در همين رابطه گفت: در آخرين ساعات شب گذشته مأموران گشت پليس …

دستگيري سارقي كه ممكن بود قطار را از ريل خارج كند https://d77.ir/دستگيري-سارقي-كه-ممكن-بود-قطار-را-از-ريل/ دنياي 77 Sat, 17 Jul 2021 05:39:20 0000 حوادث و رويداد https://d77.ir/دستگيري-سارقي-كه-ممكن-بود-قطار-را-از-ريل/ رئيس پليس مقاومت تهران بزرگ از دستگيري مردي كه قصد سرقت قطار را داشت ، گفت: در صورت عبور قطار ممكن است از خط ريلي قطار و حوادث غيرقابل جبران رخ دهد. در گفتگو با دنياي 77 ، سرهنگ جليل موقوفه ، وي در همين رابطه گفت: در آخرين ساعات شب گذشته مأموران گشت پليس …

رئيس پليس مقاومت تهران بزرگ از دستگيري مردي كه قصد سرقت قطار را داشت ، گفت: در صورت عبور قطار ممكن است از خط ريلي قطار و حوادث غيرقابل جبران رخ دهد.

در گفتگو با دنياي 77 ، سرهنگ جليل موقوفه ، وي در همين رابطه گفت: در آخرين ساعات شب گذشته مأموران گشت پليس خليج فارس در حال گشت زني در منطقه امن خود بودند كه وارد عمل شدند.

وي با اشاره به تحقيقات ماموران گفت: ماموران پس از جستجو و بررسي محتويات كيف همراه با مرد ، متوجه شدند كه وي بيش از 50 سطح فولادي راه آهن تهران-تبريز را سرقت كرده و در حال ترك محل است.

رئيس پليس مقاومت تهران بزرگ با بيان اينكه موضوع بلافاصله به راه آهن گزارش شد گفت: “نصب مجدد پيچ ​​ها در عرض چند دقيقه از قطار كه از خط راه آهن عبور مي كند عملاً غيرممكن بود. عبور كرد و خوشبختانه از حادثه جبران ناپذير جلوگيري شد.”

وقف افزود: متهم دستگير شده نيز به كلانتري منتقل و پس از تشكيل پرونده براي ادامه تحقيقات در مورد جرم به دادسرا اعزام شد. همچنين كار نصب مجدد پيچ ​​هاي مسروقه در راه آهن با همكاري تيم تعمير و نگهداري شركت راه آهن و پليس انجام شد.

انتهاي پيام

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.