ششمين دوره شوراي شهر تهران زماني آغاز شده است كه عمر برخي از مشكلات عمده پايتخت مانند ترافيك و آلودگي هوا از عمر شوراي كشورمان بيشتر است. شوراي شهر نقش اساسي در حل اين مسائل دارد. رئيس پليس راهنمايي و رانندگي تهران بزرگ به عنوان يكي از مديران راهنمايي و رانندگي تهران ، انتظارات از …
مطالبات ترافيكي پليس از شوراي شهر ششم/ ايمني و اصلاحات در معابر https://d77.ir/مطالبات-ترافيكي-پليس-از-شوراي-شهر-ششم-ا/ دنياي 77 Fri, 06 Aug 2021 05:51:28 0000 حوادث و رويداد https://d77.ir/مطالبات-ترافيكي-پليس-از-شوراي-شهر-ششم-ا/ ششمين دوره شوراي شهر تهران زماني آغاز شده است كه عمر برخي از مشكلات عمده پايتخت مانند ترافيك و آلودگي هوا از عمر شوراي كشورمان بيشتر است. شوراي شهر نقش اساسي در حل اين مسائل دارد. رئيس پليس راهنمايي و رانندگي تهران بزرگ به عنوان يكي از مديران راهنمايي و رانندگي تهران ، انتظارات از …
ششمين دوره شوراي شهر تهران زماني آغاز شده است كه عمر برخي از مشكلات عمده پايتخت مانند ترافيك و آلودگي هوا از عمر شوراي كشورمان بيشتر است. شوراي شهر نقش اساسي در حل اين مسائل دارد. رئيس پليس راهنمايي و رانندگي تهران بزرگ به عنوان يكي از مديران راهنمايي و رانندگي تهران ، انتظارات از شوراي شهر ششم را تشريح كرد.
سردار محمد حسين حميدي در گفت و گو با دنياي 77 وي در خصوص اولويت ها و مهمترين مطالبات پليس راهنمايي و رانندگي از شوراي ششم شهر پايتخت در زمينه ترافيك گفت: مديريت شهري موضوع مورد علاقه اي نيست. گفتن اينكه مي خواهيم جهت جاده را تغيير دهيم يا مي خواهيم از شهر تقليد كنيم ، چيزي نيست. برنامه مديريت شهري در زمينه ترافيك طرحي كه همه بايد به آن پايبند بوده و آن را اجرا كنند.
وي ادامه داد: اين برنامه مبتني بر ارتقاء ايمني ، كاهش تصادفات ، حذف مناطق حادثه خيز و ايجاد نظم ترافيكي در سطح شهر است و بايد در همه حال مورد توجه قرار گيرد.
حميدي با اشاره به دو خواسته پليس راهور از مديريت شهري در زمينه ترافيك ، گفت: ما در هر دوره دو درخواست از مديريت شهري به مديريت ترافيك داريم كه بايد اجرا شود. اولين مشكل ارتقاي ايمني شبكه راه ها است.
رئيس پليس راهور تهران بزرگ افزود: ادعاي دوم اين است كه مديريت شهري از طريق اصلاحات هندسي ، تردد را هموار كرده است ، نه حضور فيزيكي پليس.
وي توضيح مي دهد: برخي از تقاطع ها و ميادين بايد اصلاح شوند. برخي از تقاطع ها ، زيرگذرها و روگذرها داراي مكان هاي نادرست هستند كه بايد اصلاح شوند. اينها مواردي هستند كه پليس مديريت شهري و منوهاي افراد مي توانند روي آنها كار كنند و مي توانند در كاهش تصادفات شهري و كاهش ترافيك موثر باشند.
حميدي عملكرد پليس در سالهاي اخير را ارزيابي كرد و گفت: “پليس در 10 سال و 15 سال گذشته از نظر تردد بسيار خوب عمل كرده است و اگر اين اتفاقات رخ نمي داد ، سالها پيش شهر بسته مي شد.” امروز ، تهران 12 ميليون و هشت نفر جمعيت دارد ميليون ها موتورسيكلت و اتومبيل اگر همين تعداد را با شرايط تصادفات و حجم ترافيك گذشته مقايسه كنيم مي بينيم كه ايمني ترافيك افزايش يافته و حجم تردد كاهش يافته است. به عبارت ديگر ، بر اساس شاخص سازمان بهداشت جهاني ، اقدامات ما م effectiveثر بوده است ، بنابراين اميدوارم شوراي شهر ششم و مديريت جديد شهر به جديت بيشتر اين موضوع كمك كنند.
انتهاي پيام