مطالبات ترافيكي پليس از شوراي شهر ششم/ ايمني و اصلاحات در معابر

جامع ترين اخبار ايران و جهان در حوزه لوازم برقي و خانگي را در اين وبگاه مطالعه نماييد

شنبه ۳۰ فروردین ۰۴

مطالبات ترافيكي پليس از شوراي شهر ششم/ ايمني و اصلاحات در معابر

۱۲ بازديد

ششمين دوره شوراي شهر تهران زماني آغاز شده است كه عمر برخي از مشكلات عمده پايتخت مانند ترافيك و آلودگي هوا از عمر شوراي كشورمان بيشتر است. شوراي شهر نقش اساسي در حل اين مسائل دارد. رئيس پليس راهنمايي و رانندگي تهران بزرگ به عنوان يكي از مديران راهنمايي و رانندگي تهران ، انتظارات از …

مطالبات ترافيكي پليس از شوراي شهر ششم/ ايمني و اصلاحات در معابر https://d77.ir/مطالبات-ترافيكي-پليس-از-شوراي-شهر-ششم-ا/ دنياي 77 Fri, 06 Aug 2021 05:51:28 0000 حوادث و رويداد https://d77.ir/مطالبات-ترافيكي-پليس-از-شوراي-شهر-ششم-ا/ ششمين دوره شوراي شهر تهران زماني آغاز شده است كه عمر برخي از مشكلات عمده پايتخت مانند ترافيك و آلودگي هوا از عمر شوراي كشورمان بيشتر است. شوراي شهر نقش اساسي در حل اين مسائل دارد. رئيس پليس راهنمايي و رانندگي تهران بزرگ به عنوان يكي از مديران راهنمايي و رانندگي تهران ، انتظارات از …

ششمين دوره شوراي شهر تهران زماني آغاز شده است كه عمر برخي از مشكلات عمده پايتخت مانند ترافيك و آلودگي هوا از عمر شوراي كشورمان بيشتر است. شوراي شهر نقش اساسي در حل اين مسائل دارد. رئيس پليس راهنمايي و رانندگي تهران بزرگ به عنوان يكي از مديران راهنمايي و رانندگي تهران ، انتظارات از شوراي شهر ششم را تشريح كرد.

سردار محمد حسين حميدي در گفت و گو با دنياي 77 وي در خصوص اولويت ها و مهمترين مطالبات پليس راهنمايي و رانندگي از شوراي ششم شهر پايتخت در زمينه ترافيك گفت: مديريت شهري موضوع مورد علاقه اي نيست. گفتن اينكه مي خواهيم جهت جاده را تغيير دهيم يا مي خواهيم از شهر تقليد كنيم ، چيزي نيست. برنامه مديريت شهري در زمينه ترافيك طرحي كه همه بايد به آن پايبند بوده و آن را اجرا كنند.

وي ادامه داد: اين برنامه مبتني بر ارتقاء ايمني ، كاهش تصادفات ، حذف مناطق حادثه خيز و ايجاد نظم ترافيكي در سطح شهر است و بايد در همه حال مورد توجه قرار گيرد.

حميدي با اشاره به دو خواسته پليس راهور از مديريت شهري در زمينه ترافيك ، گفت: ما در هر دوره دو درخواست از مديريت شهري به مديريت ترافيك داريم كه بايد اجرا شود. اولين مشكل ارتقاي ايمني شبكه راه ها است.

رئيس پليس راهور تهران بزرگ افزود: ادعاي دوم اين است كه مديريت شهري از طريق اصلاحات هندسي ، تردد را هموار كرده است ، نه حضور فيزيكي پليس.

وي توضيح مي دهد: برخي از تقاطع ها و ميادين بايد اصلاح شوند. برخي از تقاطع ها ، زيرگذرها و روگذرها داراي مكان هاي نادرست هستند كه بايد اصلاح شوند. اينها مواردي هستند كه پليس مديريت شهري و منوهاي افراد مي توانند روي آنها كار كنند و مي توانند در كاهش تصادفات شهري و كاهش ترافيك موثر باشند.

حميدي عملكرد پليس در سالهاي اخير را ارزيابي كرد و گفت: “پليس در 10 سال و 15 سال گذشته از نظر تردد بسيار خوب عمل كرده است و اگر اين اتفاقات رخ نمي داد ، سالها پيش شهر بسته مي شد.” امروز ، تهران 12 ميليون و هشت نفر جمعيت دارد ميليون ها موتورسيكلت و اتومبيل اگر همين تعداد را با شرايط تصادفات و حجم ترافيك گذشته مقايسه كنيم مي بينيم كه ايمني ترافيك افزايش يافته و حجم تردد كاهش يافته است. به عبارت ديگر ، بر اساس شاخص سازمان بهداشت جهاني ، اقدامات ما م effectiveثر بوده است ، بنابراين اميدوارم شوراي شهر ششم و مديريت جديد شهر به جديت بيشتر اين موضوع كمك كنند.

انتهاي پيام

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.