هشدارهاي ايمني براي برگزاري شام غريباني بي‌خطر

جامع ترين اخبار ايران و جهان در حوزه لوازم برقي و خانگي را در اين وبگاه مطالعه نماييد

پنجشنبه ۰۶ اردیبهشت ۰۳

هشدارهاي ايمني براي برگزاري شام غريباني بي‌خطر

۶ بازديد

يك كارشناس امنيتي توصيه ها و هشدارهايي براي شام ايمن براي غريبه ها داده است. محسن حسين خاني در گفت وگو با دنياي 77 ، وي با اشاره به شام ​​غريبان كه امشب برگزار شد ، اظهار اميدواري كرد كه شهروندان با رعايت موارد لازم بر اندوه امنيتي فائق آيند. او گفت كه نياز به …

هشدارهاي ايمني براي برگزاري شام غريباني بي‌خطر https://d77.ir/هشدارهاي-ايمني-براي-برگزاري-شام-غريبا/ دنياي 77 Fri, 20 Aug 2021 06:04:23 0000 حوادث و رويداد https://d77.ir/هشدارهاي-ايمني-براي-برگزاري-شام-غريبا/ يك كارشناس امنيتي توصيه ها و هشدارهايي براي شام ايمن براي غريبه ها داده است. محسن حسين خاني در گفت وگو با دنياي 77 ، وي با اشاره به شام ​​غريبان كه امشب برگزار شد ، اظهار اميدواري كرد كه شهروندان با رعايت موارد لازم بر اندوه امنيتي فائق آيند. او گفت كه نياز به …

يك كارشناس امنيتي توصيه ها و هشدارهايي براي شام ايمن براي غريبه ها داده است.

محسن حسين خاني در گفت وگو با دنياي 77 ، وي با اشاره به شام ​​غريبان كه امشب برگزار شد ، اظهار اميدواري كرد كه شهروندان با رعايت موارد لازم بر اندوه امنيتي فائق آيند.

او گفت كه نياز به رعايت پروتكل هاي بهداشتي به دستورالعمل ها براي ايمن تر شدن رويداد در يكي دو سال گذشته اضافه شده است ، اما آنچه مي خواهم به شما يادآوري كنم مربوط به ايمني محيطي و شخصي است.

اين كارشناس امنيتي با اشاره به عملكرد روشن كردن شمع در اين روزها افزود: طبق دستورات ستاد ملي مبارزه با كرونا ، از هرگونه تجمع امشب بايد اجتناب شود و اين رويداد بايد از راه دور برگزار شود ، اما شهروندان بايد توجه كنند. “شايد. بنابراين ، حتماً شمع روشن را بعد از مراسم خاموش كنيد و از ترك آن خودداري كنيد ، به ويژه در كنار ماشين ها ، درختان و فضاهايي كه احتمال آتش سوزي وجود دارد.

حسين خاني ادامه داد: سوزاندن شمع در نزديكي پرچم عزاداري ، شمع بر فرش و … نيز خطرناك است و به هيچ وجه نبايد انجام شود.

كارشناسان ايمني مي گويند والدين نيز بايد بر روشن شدن شمع توسط فرزندان خردسال خود نظارت داشته باشند و مي افزايند كه كودكان هيچ ايده روشني در مورد آتش سوزي ندارند و مي توانند شمع ها را در مكان هايي كه مي تواند منجر به آتش سوزي شود ، قرار دهند.

وي همچنين به لباس عزاداران حسيني اشاره كرد و ادامه داد: امروزه لباس تيره عزاداران و حضور آنها در جاده احتمال تصادفات رانندگي را افزايش مي دهد و بنابراين رانندگان بايد با دقت بيشتر و سرعت كمتري رانندگي كنند و ثانياً عزاداران با پاي پياده حركت كنند. “و از عبور از فضاهاي غير مجاز در طول جاده و غيره خودداري كنيد.

انتهاي پيام

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.