واكسيناسيون ۳۳درصدي در استان/ سمنان در سراشيب قله پيك پنجم

جامع ترين اخبار ايران و جهان در حوزه لوازم برقي و خانگي را در اين وبگاه مطالعه نماييد

چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۰۳

واكسيناسيون ۳۳درصدي در استان/ سمنان در سراشيب قله پيك پنجم

۱۰ بازديد

دنياي 77 / سمنان استاندار سمنان از واكسيناسيون 33 درصد جمعيت بالاي 18 سال در استان خبر داد و گفت: پس از ممنوعيت كرونا و همكاري استانها ، استان به قله موج پنجم رسيده است ، بيماري رو به كاهش است به عليرضا آشناگر مي گويد: براساس گزارشي از ستاد ملي مديريت كرونا ، استان …

واكسيناسيون ۳۳درصدي در استان/ سمنان در سراشيب قله پيك پنجم https://d77.ir/واكسيناسيون-۳۳درصدي-در-استان-سمنان-در/ دنياي 77 Sat, 21 Aug 2021 22:31:53 0000 استاني https://d77.ir/واكسيناسيون-۳۳درصدي-در-استان-سمنان-در/ دنياي 77 / سمنان استاندار سمنان از واكسيناسيون 33 درصد جمعيت بالاي 18 سال در استان خبر داد و گفت: پس از ممنوعيت كرونا و همكاري استانها ، استان به قله موج پنجم رسيده است ، بيماري رو به كاهش است به عليرضا آشناگر مي گويد: براساس گزارشي از ستاد ملي مديريت كرونا ، استان …

دنياي 77 / سمنان استاندار سمنان از واكسيناسيون 33 درصد جمعيت بالاي 18 سال در استان خبر داد و گفت: پس از ممنوعيت كرونا و همكاري استانها ، استان به قله موج پنجم رسيده است ، بيماري رو به كاهش است به

عليرضا آشناگر مي گويد: براساس گزارشي از ستاد ملي مديريت كرونا ، استان سمنان به پنجمين قله عفونت ها و بيماري هاي ويروس كرونا قلب رسيده است و در اين استان عظيم روندي نزولي دارد.

فرماندار سمنان ابراز اميدواري كرد: با همكاري مردم استان ، هيئت هاي مذهبي و مسئولان استان و اجراي دقيق و تداوم محدوديت هاي اعلام شده ، به وضعيت پايدار تري در استان دست يابيم.

آشناگر با اشاره به خطر احتمالي انتقال اين بيماري جهاني ، بر رعايت حداكثر رعايت بهداشت تاكيد كرد و خاطرنشان كرد: بايد از حضور در جلسات خودداري كنيم.

وي با بيان اينكه حفظ فاصله اجتماعي بايد همچنان در دستور كار قرار گيرد ، افزود: مهمترين گردهمايي هاي روز ما در استان مربوط به نمايندگان مذهبي است. خوشبختانه آنها تاكنون همكاري خوبي داشته اند و مسائل و مسائل بهداشتي را زير نظر داشته اند.

اين مقام ارشد استاني خطاب به مسئولان مربوطه خاطرنشان كرد: توجه مردم هميشه بايد در دستور كار قرار گيرد تا تردد در جاده هاي بين استاني ممنوع و ممنوع شود.

آشناگر با اشاره به اعلام رنگ جديد گفت: رنگ تاج شهرها تغييري نكرده است و هنوز 5 شهر با رنگ تاج قرمز و مابقي نارنجي داريم.

استاندار سمنان با بيان اينكه همانطور كه از سوي ستاد ملي مديريت كرونا اعلام شده است ، محدوديت هاي جاده اي بين استان ها و ممنوعيت وسايل نقليه تا يك هفته ديگر ادامه مي يابد و اجرا مي شود ، افزود: انشاءالله پيدا كنيد.

وي گفت: تا 33 درصد جمعيت بالاي 18 سال با همكاري علوم و بيمارستان پزشكي سمنان و دانشگاه شاهرود واكسينه شدند.

استاندار سمنان افزود: در صورت مصرف دوزهاي بيشتر واكسن ، آمادگي واكسيناسيون افراد بيشتري در سطح قابل قبول در استان و تسريع آن را داريم.

رئيس ستاد مبارزه با ويروس كرونا در استان گفت: محدوديت هاي اعمال شده براي مشاغل ، به استثناي معابر بزرگ و بازار داخلي ، هنوز وجود دارد و ادامه دارد.

وي خاطرنشان كرد: اميدواريم اقدامات مختلف از جمله تحريم ها ، منع رفت و آمد ، واكسيناسيون ، اجتناب از تجمع ، فاصله اجتماعي و حمايت عمومي ، موفقيت هاي بيشتري را در كنترل كرونا در استان به دنبال داشته باشد.

انتهاي پيام

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.